Шановні батьки і діти! Маю повідомити вам, що я йду у відпустку за власним рахунком.
Відпочиваємо, займаємося, виходимо на прогулянки, спостерігаємо. Ви в мене молодці!
Пам'ятайте, що ми з вами завжди на зв'язку! Бережіть себе! До скорої зустрічі!
"Дітям потрібні не повчання, а приклади" Жозеф Жубер
Доброго ранку. Сподіваюсь у вас все добре і ви в безпеці. Сьогодні в нас такий цікавий день, тож пропоную розібратися.
Вітаю! Відпочили на вихідних? Молодці! Робимо ранкову гімнастику, приводимо себе до ладу, снідаємо і приступаємо до наших занять. Сьогодні ми з вами розберемо дуже важливу тему. Ви вже дорослі і скоро підете до школи. А в школі треба поводити себе добре і чемно. Тож починаємо.
1. Ознайомлення із соціумом.
Тема: "Шкільні конфлікти - Правила поведінки з однолітками - Грубі слова - Образа"
1. Ознайомлення із соціумом. "Життєвий шлях великого письменника"
2. Художньо-продуктивна діяльність. Малювання. Тема: «Мій оберіг» (різний матеріал)
Програмові завдання:Шановні мої, дітки, доброго ранку! Як ваші справи? Робимо ранкову гімнастику, снідаємо і приступаємо до занять.
Найніжніший та найсвітліший день в році – 8 березня! Початок весни, початок життя в природі, перше тепло. Дорогі діти, жінки, дівчата нехай це тепло оселиться у ваших домах і душах. Нехай краса природи надихає, а початок весни символізує початок чогось прекрасного у вашому житті! Зі святом!
Доброго дня! Як пройшли ваші вихідні? Гуляли? Відпочивали? Молодці! Погода чудова, почалася весна. Сподіваюсь, у вас все добре і ви провели вихідні дні весело і з гарною поведінкою.
Сьогодні поговоримо про наших любих мам: Дітки, пропоную вам разом зі мною прочитати вірша «Хто вас, діти, щиро любить?»
Пропоную вам пограти в дидактичну гру «Мама яка?».
Привіт, дітки! Сьогодні поговоримо про видатного українського письменника - Тараса Григоровича Шевченко.
Вітаю! Сподіваюсь, у вас все добре. Не забуваємо робити ранкову гімнастику, снідаємо і приступаємо до занять.
1. Ознайомлення з природнім довкіллям Тема: «Весна. Перші весняні прояви»
Доброго весняного ранку усім! Як себе маєте? Маю надію, що все добре. Починаємо наші заняття. Пропоную на прогулянці спостерігати за першими проявами весни (як тає сніг, прилітають птахи, розквітають перші квіти, зявляються бруньки на деревах).
1. Спостереження за проявом весни, за сонцем.
Мета: розширити знання дітей про Сонце, як небесне світило; вправляти дітей в умінні помічати залежність температури повітря від положення Сонця:Пригадаємо заклички до сонечка.
2. Логіко-математичний розвиток. Тема: «Зимонько, прощавай» (підсумкове заняття)
1. Гра «Веселі зайченята». На дошці шість фігурок зайчиків: три білих однакового розміру, три сірих (два маленьких і один такого самого розміру, що і білі).
— Що можна сказати про кількість сірих і білих зайчиків?
Зайчики вирішили провести змагання з бігу на лижах і попросили бабусю-зайчиху зробити їм номери. Скільки номерів приготувала бабуся? Чому?
Дітям необхідно розкласти картки з цифрами, назвати порядковий номер кожного зайчика.
— Який номер у першого? Третього? Четвертого? Шостого? Другого? П’ятого?
2. Гра «Будь уважним» — розвивати увагу, спостережливість, вміння правильно співвідносити кількість і число, число та цифру.
Вихователь показує цифру, а діти виконують стільки ж разів запропоновану дію — стрибають, плескають у долоні, присідають та ін.
3. Гра «Що зайве?» — розвивати логічне мислення, мовлення. На дошці викладені малюнки: лижі, санчата, ковзани, велосипед.
— На чому ви любите кататися взимку?
— Що зайчатам не знадобиться взимку? Чому?
4. Гра «Збери снігову бабу» — закріпити вміння складати із частин ціле, формувати навички роботи в парі. Запропонувати зібрати снігову бабу, поки вона
не розтанула; для швидкості необхідно працювати в парах.
5. Гра «Виставка малюнків» — розвивати увагу, логічне мислення, орієнтування в часі з правильним використанням слів раніше, пізніше. На столі впереміш розкладені малюнки (послідовність збору снігової баби). Дітям необхідно викласти малюнки в певній послідовності.
6. Гра «Слідопити» — закріпити вміння розрізняти пласкі й об’ємні геометричні фігури, правильно їх називати, складати із частин цілу геометричну фігуру. По групі розставлені об’ємні геометричні фігури, на килимку розкладені половинки різнокольорових пласких геометричних фігур, а у дітей на столах — другі половинки цих фігур. Дітям необхідно на килимку знайти відповідну половинку пласкої геометричної фігури і відповідну об’ємну фігуру.
7. Підсумок. Чому снігову бабу треба було швидко збирати? На чому каталися зайчата? Які зимові розваги вам подобаються?
Хвилина мовчання Ранкова гімнастика Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...