Доброго ранку! Як ваші справи? Маю надію, що ви в безпеці.
Діти, яких відомих поетів ви знаєте? Які вірші Лесі Українки, Тараса Шевченко вам відомі?
Тематичне заняття «Музично озвучені вірші Т.Шевченка»
Пропоную послухати вірш Т.Г.Шевченка "Село" у виконанні Полінки:
Тема: «Поділ слів на склади. Читання прямих складів»
Програмові завдання:
— закріпити знання про склад як частину слова, про роль голосного звука
в утворенні складу;
— продовжувати вчити поділяти слова на склади;
— формувати початкове вміння читати закриті і відкриті склади;
— розширити знання і розуміння багатозначних слів;
— розвивати швидкість мовленнєвої реакції;
— виховувати бажання активно діяти на занятті.
Матеріали та обладнання: «говіркий годинник» зі стрілками, паперовий човен із зображенням букви М, острівки із зображенням голосних, фішки для звукового аналізу, смужки-слова для створення моделі речення.
План
1. Знайомство з чарівним годинником (на ньому зображення картинок, назви яких подібні за звучанням). Дидактична гра «Говіркий годинник» — діти знаходять на циферблаті предмети, назви яких подібні за звучанням, і поєднують їх стрілками.
Мишка — миска; рак — мак; коза — коса і т. д.
2. Читання скоромовки про дівчинку Милу.
Мила митися не вміла, Мила мило з рук не змила.
В яких словах чути звук [м]?
3. Подорож човника до островів. Запрошення човника із зображенням М до
острівків, на яких зображені голосні А, У, О — читання відкритих та закритих складів.
4. Звуковий аналіз слів МОРОЗ та СНІЖОК. Скільки звуків у слові МОРОЗ?
Чи є однакові звуки у словах МОРОЗ і СНІЖОК? Скільки м’яких приголосних? Твердих?
5. Фізкультхвилинка.
6. Вправа на розуміння багатозначного слова ІДЕ. Про що можна сказати
ІДЕ? А чи можна сказати про слово, що воно ІДЕ? Що можна сказати про слова у реченні?
7. Робота зі словом ДІТИ. Складання речень зі словом ДІТИ та запис їх смужками-словами. Поділ слова ДІТИ на склади. Який перший склад? Другий?
Чи є у цьому слові закритий склад? Поясніть свою думку. Як змінити слово
ДІТИ, щоб вийшло нове слово з трьох частин? (ДІТ-ВО-РА.)
8. Дидактична гра «Зміни слово» — вчити перетворювати слова, які складаються з двох частин, на слова з трьох частин.
Кіш-ка — кі-шеч-ка, сон-це — со-неч-ко і т. д.
Програмові завдання:
— закріпити знання про склад як частину слова, про роль голосного звука
в утворенні складу;
— продовжувати вчити поділяти слова на склади;
— формувати початкове вміння читати закриті і відкриті склади;
— розширити знання і розуміння багатозначних слів;
— розвивати швидкість мовленнєвої реакції;
— виховувати бажання активно діяти на занятті.
Матеріали та обладнання: «говіркий годинник» зі стрілками, паперовий човен із зображенням букви М, острівки із зображенням голосних, фішки для звукового аналізу, смужки-слова для створення моделі речення.
План
1. Знайомство з чарівним годинником (на ньому зображення картинок, назви яких подібні за звучанням). Дидактична гра «Говіркий годинник» — діти знаходять на циферблаті предмети, назви яких подібні за звучанням, і поєднують їх стрілками.
Мишка — миска; рак — мак; коза — коса і т. д.
2. Читання скоромовки про дівчинку Милу.
Мила митися не вміла, Мила мило з рук не змила.
В яких словах чути звук [м]?
3. Подорож човника до островів. Запрошення човника із зображенням М до
острівків, на яких зображені голосні А, У, О — читання відкритих та закритих складів.
4. Звуковий аналіз слів МОРОЗ та СНІЖОК. Скільки звуків у слові МОРОЗ?
Чи є однакові звуки у словах МОРОЗ і СНІЖОК? Скільки м’яких приголосних? Твердих?
5. Фізкультхвилинка.
6. Вправа на розуміння багатозначного слова ІДЕ. Про що можна сказати
ІДЕ? А чи можна сказати про слово, що воно ІДЕ? Що можна сказати про слова у реченні?
7. Робота зі словом ДІТИ. Складання речень зі словом ДІТИ та запис їх смужками-словами. Поділ слова ДІТИ на склади. Який перший склад? Другий?
Чи є у цьому слові закритий склад? Поясніть свою думку. Як змінити слово
ДІТИ, щоб вийшло нове слово з трьох частин? (ДІТ-ВО-РА.)
8. Дидактична гра «Зміни слово» — вчити перетворювати слова, які складаються з двох частин, на слова з трьох частин.
Кіш-ка — кі-шеч-ка, сон-це — со-неч-ко і т. д.
9. Підсумок. Діти діляться своїми враженнями від заняття.
Настав час займатися фізкультурою. Готові?
Заняття: Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Аеробіка для мами»
I. Вступна частина.
Ходьба із зупинками (3–4 рази) за сигналом вихователя — піднятий вгору
прапорець (45 с). Ходьба на зовнішньому боці стопи, як ведмедик (25 с).
Біг у середньому темпі (35 с). Ходьба.
Перешикування з однієї колони в кілька (поворотом ліворуч, праворуч,
по 3–4 рази).
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Спортивна гімнастика для мами».
II. Основна частина.
— Підлізання лівим і правим боком під шнуром, натягнутим між 2 стояками
на висоті 40 см (повторити по 3–4 рази кожним боком).
— Стрибки на обох ногах, просуваючись уперед, як зайчики.
Гра «Заборонений рух».
III. Заключна частина.
Ходьба у повільному темпі з рухами рук угору та вниз, як курчата крильцями (45 с).
На сьогодні це всі заняття. Будьте обережні! Не забувайте про правила безпеки!
Немає коментарів:
Дописати коментар