Заняття 1: Логіко-математичний розвиток. Тема:"Математичні знаки в нашому житті"
Спостереження за птахами.
Мета: узагальнити й систематизувати знання дітей про життя перелітних
птахів, пояснити, чому співають птахи, ознайомити зі співом різних птахів;
формувати вміння робити самостійні висновки під час спостереження; виховувати любов до пернатих друзів.
Пропоную послухати весну — якими звуками наповнена природа.
Запитання: Якими звуками супроводжується пробудження природи навесні?
Які звуки подобаються вам найбільше? Чому? Як ви гадаєте, про що співає весна? Чому весну називають «найгомінкішою» порою року? З чого птахи будують свої гнізда? А як люди допомагають птахам навесні? Чи можна нас назвати друзями птахів?
Трудова діяльність: Діти, а давайте насипемо свіжого корму в годівнички та поспостерігаємо за поведінкою птахів.
Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація. Тема: "Підсніжник"
Дидактична гра:
Це всі заняття на сьогодні.
Одягайтеся тепліше і не хворійте!
Гарного вам дня!
Немає коментарів:
Дописати коментар