Загальна кількість переглядів сторінки

середа, березня 8

"Свято весни, мами та бабусі"

 Найніжніший та найсвітліший день в році – 8 березня! Початок весни, початок життя в природі, перше тепло. Дорогі діти, жінки, дівчата нехай це тепло оселиться у ваших домах і душах. Нехай краса природи надихає, а початок весни символізує початок чогось прекрасного у вашому житті! Зі святом!


Заняття: Логіко-математичний розвиток
Тема: «Розв’язування задач. Величина предметів»
Програмові завдання:
— закріпити вміння виконувати дії на додавання й віднімання, користуватися знаками «+», «–», «=»;
— формувати уявлення про поняття «важче», «легше» на основі безпосереднього порівняння предметів;
— розвивати спостережливість, вміння обґрунтовувати свою точку зору;
— виховувати самостійність.
Матеріали та обладнання: демонстраційний: магнітна дошка або фланелеграф; муляжі двох тістечок, двох ватрушок; картки зі знаками «–», «+», «=», цифрами від 1 до 5; картки із зображенням транспорту: дві вантажівки, два легковика; роздатковий: квадрати (два червоних, два жовтих); картки із цифрами від 1 до 5, знаками «+», пластмасова та залізна кулі.
План
1. Гра «Ласунчики». На дошці два тістечка, дві ватрушки. Діти працюють із
роздавальним матеріалом.
— Мудра сова приготувала гостям частування. Скільки буде гостей? Як ви здогадалися? Викладіть перед собою стільки ж квадратів. Які квадрати ви виклали?
— Хто може скласти задачу про солодощі, які приготувала Мудра сова?
Для запису задачі за допомогою карток вихователь запрошує до дошки дитину. Решта працюють на місцях.
— Скільки тістечок? Яку дію ми зараз виконали? Як її записати за допомогою карток із цифрами й знаками?
— Про що ми маємо довідатися? Яка відповідь у задачі?
Потім вихователь пропонує скласти із цими самими предметами дії на віднімання.
2. Вправа «Транспорт» — вправляти у складанні задач. У завданні закріплюється уявлення про властивості предметів, взаємозв’язок цілого й частин.
На дошці розміщено дві вантажівки, два легкові автомобілі.
— Назвіть одним словом групу предметів.
— На які дві частини можна розділити предмети?
— Складемо задачу за цією картинкою.
За бажанням, вихователь разом із дітьми заслуховують задачі, складені дітьми індивідуально.
3. Фізкультхвилинка.
4. Вправа на формування уявлень про поняття «важче», «легше».
Завдання краще виконувати в парі. На кожному столі є дві кулі: пластмасова
й залізна. Біля стола вихователя — ємності з водою.
— Розгляньте кулі. Як можна визначити: яка легша, яка важча?
— Помістимо важкі кулі в один таз із водою, легші — в інший. Що ви помітили?
Вихователь акцентує увагу на тому, що легкі кулі залишаються на поверхні,
а важкі — тонуть.
5. Гра «Скажи навпаки». Вихователь називає слово, а діти мають назвати
слово, протилежне за значенням. Наприклад: високо — … (низько);
сумно — … (весело) і т. д.
6. Підсумок. Як можна порівняти предмети за масою? Розкажіть про це.

Заняття з художньо-продуктивної праці. Ліплення. 
Тема: "Квіти для матусі"
Пропоную переглянути відео і зробити гарний подарунок для своєї матусі))



Я впевнена, що у вас все вийшло і ви привітали маму та бабусю))
Чекаю на ваші чудові роботи! Гарного дня!



Немає коментарів:

Дописати коментар

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...