Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятниця, квітня 28

"Міжнародний день танцю"

Вітаю! Діти, сьогодні в нас чудовий день - День Танцю!

Тож швиденько, замість ранкової гімнастики, пропоную потанцювати))

Це свято за рішенням ЮНЕСКО відзначається з 1982 року в день народження французького балетмейстера Жана Жоржа Новера, який увійшов в історію як батько сучасного балету. Це свято театрів опери та балету, танцювальних труп, ансамблів сучасного бального і народного танцю та інших, як професійних, так і самодіяльних артистів, а також усіх, хто любить танцювати.

Пропоную вам пограти у танцювальну гру:

Сидячі танці
Перед проведенням конкурсу в ряд розставляються стільці, на які сідають учасники. Чи включається ритмічна музика і конкурсанти починають танцювати, не встаючи зі стільців. Перемога в конкурсі дістається найбільш спритному і артистичному учаснику.

Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
Тема: «Читання казки “Кривенька качечка”»

Програмові завдання:
— продовжувати знайомити дітей з композицією казки: зачин, середина, кін-
цівка;
— закріпити знання про жанрові особливості казки;
— виховувати здатність до співчуття, поглиблювати уявлення про чуйність,
доброзичливість.
Матеріали та обладнання: ілюстрації до казки, альбоми, олівці.
План
1. Бесіда про казки. Які казки ви знаєте? Якими словами починаються каз-
ки? Якими словами закінчуються? Хто буває героями казок?
Сьогодні ми з вами ознайомимося з українською народною казкою
«Кривенька качечка». Уважно слухайте, можливо, деякі епізоди нагадають
вам знайомі казки.
2. Читання казки «Кривенька качечка».
Запитання: Кого не було у баби з дідом? Що знайшли вони, коли пішли до
лісу по гриби? Як змінилося життя баби й діда з появою качечки? Що хоро-
шого хотіли зробити баба з дідом, а вийшло навпаки? Навіщо вони спалили
гніздечко? Що вони сказали дівчинці-качечці? Що вона відповіла? Який вчи-
нок зробили баба та дід? Як він обернувся проти них?
3. Порівняння цієї казки з іншими. Які ще казки ми з вами знаємо, герої
яких хотіли зробити якнайкраще, а виходило навпаки? А ще чим схожі ці
казки? Так, своєю будовою. Закріплення будови казки. У кожної казки є по-
чаток, середина і кінець. Чи було б цікаво, якби казка починалася з середи-
ни. А якби ми знали тільки кінець?
Казка повна, коли складається із початку, середини і кінця.
Запропонувати проявити творчість та змінити нашу казку.
4. Моделювання казки «Кривенька качечка». Як ви вважаєте, що можна
було б змінити в казці, щоб кінець її був добрим та щасливим? Як би ви вчи-
нили на місці діда та баби? Уявіть, що ви качечка. Чи змогли б ви пробачити
людей за їхній учинок та нікуди не летіти?
Запропонувати розповісти казочку з добрим кінцем.
Діти разом із вихователем моделюють казку.
5. Підсумок. Чи сподобалося вам змінювати казку? Чи важко було придуму-
вати правильні вчинки?

Запропонувати намалювати епізод казки, який сподобався дітям найбільше.

Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (художня праця)
Тема: «Чарівна квітка почуттів» (різний матеріал)

Програмові завдання:
— вчити дітей самостійно обирати матеріал до роботи;
— дати дитині можливість відчувати себе самостійною і впевненою у виборі
роботи, приймати правильні рішення;
— розвивати творчі здібності, вміння доводити розпочату справу до кінця;
— виховувати у дітей здатність отримувати задоволення від своєї роботи,
охайність під час роботи, естетичний смак.
Матеріали та обладнання: трикутники з паперу, тканина, солоне тісто, муш-
лі, камінчики, насіння гарбуза та соняха, ножиці, клей, дощечки.
План
1. Бесіда з дітьми. Як ви гадаєте, що означає «гарний настрій»?
Дидактична гра «Квітка настрою» — діти з пелюсток різних кольорів викла-
дають квітку. Кожен колір має свій настрій: спокійний, радісний, приємний,
веселий, безтурботний, лагідний, добрий.
2. Розповідання казки про Місто майстрів.
Запитання: Як ви гадаєте, чому принцесі сподобалися усі квіти? Якби ви
були принцесою, що б вибрали? Чому?
Кожен умілець — майстер своєї справи! В нього вмілі руки, він доклав до сво-
єї справи багато зусиль, творчості, фантазії. Чому художник не пік пиріг, а
садівник не виготовляв фонтан?
3. Мотивація: спробуємо пофантазувати. Коли б ви були майстрами, яку квіт-
ку зробили б своїми руками? У вас чарівні ручки. Так, як зробите ви, більше
ніхто не зробить.
4. Розглядання матеріалу для роботи. Запропонувати самостійно вибрати ту
справу, яка дітям до душі.
5. Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога підказками, порадами.
6. Підсумок. Як ви гадаєте, за кого принцеса вийшла заміж? А чому? Давайте
і ми подаруємо одне одному свою квіточку з почуттям любові та ніжності.

Танцюйте, радійте кожному дню! Гарних вихідних!

четвер, квітня 27

 Привіт, мої маленькі друзі. Як ваші справи? Не забули зробити ранкову гімнастику і привести себе до ладу? Молодці! Тоді починаємо наш чудовий день. 


Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти)

Тема: Словоленд


Заняття: Логіко-математичний розвиток (на основі конструювання)
Тема: «Будинок для трьох поросят»

Програмові завдання:
— формувати знання про права дитини, вчити на прикладі казок помічати,
які права порушують казкові герої;
— продовжувати вчити дітей будувати будинок з будівельного матеріалу;
— закріпити назви будівельних матеріалів;
— розвивати здібності до формоутворення;
— виховувати інтерес до будування різних конструкцій за мотивами літературних творів та казок.
Матеріали та обладнання: іграшковий вовк, троє поросят, будівельний матеріал та конструктор.
План
1. Пригадати казку «Троє поросят». Обговорити її та з’ясувати, які права порушив вовк.
2. Мотивація: збудуємо міцний дім для поросят.
3. Розглядання ілюстрацій різних казкових та звичайних будинків, уточнення форми частин, обговорення з дітьми прийомів будування.
4. Демонстрація і пояснення вихователем прийомів виконання роботи.
5. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога підказками, порадами.
6. Підсумок. Запропонувати обіграти побудовані конструкції з іграшковими
персонажами казки.

Музичне заняття за планом музичного керівника.

середа, квітня 26

"Міжнародний день пам'яті про Чорнобильську катастрофу"

 Доброго дня, дітки! Сьогодні в нас день пам'яті про Чорнобильську катастрофу. 

Тож треба вшанувати пам'ять загиблих - хвилиною мовчання...

Пропоную переглянути відеоказку про цю найстрашнішу подію.



Заняття: Логіко-математичний розвиток

Тема: "Задачі"



Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)
Тема: «Дівчинка грає у м’яч»

Програмові завдання:
— закріпити вміння дітей ліпити постать людини в русі, передавати форму
і пропорції тіла;
— вправляти у використанні різних прийомів ліплення;
— закріпити вміння розміщувати готовий виріб на підставці;
— розвивати спостережливість, естетичне сприйняття навколишньої дійсності;
— виховувати вміння доводити справу до кінця, добиватися кращого
рішення.
Матеріали та обладнання: глина, серветки, клейонки, дощечки для ліплення, вологий поролон.
План
1. Загадка про м’яч, розглядання м’яча. Ця іграшка живе у нас в групі. В які
ігри можна з нею грати? Чи є у вас вдома м’яч? Опишіть його. В які ігри
з ним граєте? Чи цікаво грати в м’яча наодинці? Читання вірша про м’яч.
2. Мотивація: сьогодні ми разом зліпимо друзів для нашого м’яча, щоб йому
було веселіше.
3. Розглядання дитини з м’ячем у руках в різних позах; уточнити пропорції
тіла і його частин. Розглядання скульптур малих форм та ілюстрацій.
Пригадати прийоми ліплення. Пояснити, що фігуру треба встановити
на підставку.
4. Пальчикова гімнастика «Вправні рученята».
5. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога у вирішенні задуму.
6. Підсумок. Аналіз робіт: відмітити тих, хто дотримався пропорційного співвідношення частин тіла, міцно скріпив їх, композиційно правильно розташував вироби на підставці. Запропонувати пригадати вірші, в яких йдеться про веселі спільні ігри. Виставити всі фігури в спільне коло, імітуючи гру в м’яч.

На сьогодні це всі заняття. Бережіть себе, та слухайтеся батьків!



вівторок, квітня 25

 Доброго ранку! Маю надію, що у вас все добре! Приводимо себе до ладу і починаємо наші заняття з фізичного розвитку. Готові?


Заняття: Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Маленькі туристи»

I. Вступна частина.
Ходьба з рухами рук: крок правою ногою — оплеск у долоні перед грудьми,
лівою — руки на поясі (45 с). Ходьба на носках і п’ятах (30 с). Біг у середньо-
му темпі (35 с). Перешикування в колону по троє.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Ми спортивні малюки»:
— піднімання рук через сторону вгору;
— нахили тулуба вперед;
— обертання зігнутих у ліктях рук;
— піднімання ніг по черзі;
— відведення ніг назад по черзі;
— стрибки.
II. Основна частина.
— Метання м’яча з-за спини через плече на дальність (повторити 6–8 разів
кожною рукою).
— Біг із максимальною швидкістю на дистанцію 30 м.
Гра «Не замочи ніг».
III. Заключна частина.
Ходьба у повільному темпі (45 с).

Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Найбільше багатство — здоров’я»
1. Бесіда про здоров’я. Чи замислювались ви, чому люди при зустрічі часто
кажуть одне одному «Доброго здоров’я»? Що таке здоров’я? Прислухайтесь
до свого організму і скажіть: у кого-небудь щось сьогодні болить?
Як ви гадаєте, що і хто нам допоможе зміцнити здоров’я?
Розкажіть, як вас лікують
Зілля різне: трави, квіти —
Все вживаєм, як хворієм.
Бігаєм, шукаєм ліки,
На них гроші не жалієм.
Ніколи, ні за які гроші не можна купити здоров’я.
2. Зустріч із Феєю здоров’я — лікарем. А чи не забули ви вранці зробити
зарядку?
Фізкультурні вправи та спорт — всім болячкам засторога. Але якщо і сталося
лихо — ви застудилися, тоді на допомогу прийдуть рослини.
Із чого ваші мами готують чай? Який чай вам найбільше до вподоби?
Розглядання засушених трав — лікарських рослин.
3. Розповіді дітей про те, як вони дбають про своє здоров’я.
4. Фізкультхвилинка.
5. Запропонувати пригадати прислів’я про здоров’я.
6. Ігрова ситуація «Ведмедик захворів».
Вийшов ведмедик Мишко якось погуляти. Йде собі не поспішаючи, пісеньку
співає. Сів Мишко відпочивати на травичку, бачить — йде киця і продає морозиво. Купив він у неї цілий ящик.
— Ой, ой, ой… Що зі мною? Мені щось так холодно і горло в мене болить.
Мені здається, що я захворів. Мабуть це від морозива, я так багато його з’їв, — заплакав ведмедик.
Що ж нам робити? Негайно потрібно викликати за телефоном лікаря
Айболитя. Чи пам’ятаєте ви номер «швидкої допомоги»?
Діти викликають лікаря, який надає допомогу ведмедикові.
7. Завітала сорока з «чарівною» торбинкою.
Дидактична гра «На прийом до лікаря»: використовуючи сюжетні картинки,
діти розповідають, при якій хворобі й до якого лікаря треба йти.
8. Підсумок. В нашій країні кожна дитина має право на медичне обслуговування. 
Загартування, фізкультура, дари природи — допоможуть зберегти
і зміцнити ваше здоров’я.


Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
Тема: «Ілюстрування казки “Маша та ведмідь”»

Перед початком цього заняття, пропоную переглянути мультфільм "Маша та Ведмідь"


Матеріали та обладнання: аркуш білого паперу, простий олівець, акварельні
фарби, іграшки з лялькового театру «Маша і ведмідь».
План
1. Дидактична гра «З якої ми казки?». Вихователь демонструє іграшки з лялькового театру казки «Маша і ведмідь», пропонує відгадати, з якої казки ці герої.
2. Запропонувати пригадати епізоди з казки.
Наприклад:
• Маша заблукала в лісі. У гущавині лісу вона побачила хатинку.
• Ведмідь не пускає Машу додому.
• Маша обдурила ведмедя.
Діти визначають час і місце дії, дійових осіб та їх взаємини.
3. Вихователь разом із дітьми дає характеристику зовнішнім ознакам Маші
та ведмедя, уточнює пропорційне співвідношення.
4. Пригадати прийоми малювання. Запропонувати передати в малюнку епізод казки, який сподобався.
5. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога порадами, підказками.
6. Підсумок. Виставка робіт, обговорення. Яке право порушив ведмідь?

На сьогодні це всі заняття. З нетерпінням чекаю на ваші роботи!

понеділок, квітня 24

"Всесвітній день книги"

 Доброго ранку, мої любі дітки! Моя відпустка закінчилася, тож залюбки повертаємося до наших занять. Як ваші справи? Все добре? Сподіваюсь, ви в безпеці! 


Сьогодні в нас Всесвітній день книги і це означає що ми поговоримо про них і завдяки відеоролику дізнаємось цікафі факти.

Книги – це цілий світ, який кожен може відкрити для себе.
Це справді чари, адже в книжці можна мандрувати, відкривати нові планети й галактики, знайомитись із видатними особистостями.
Читаючи, можна стати мужнім лицарем, зачарованою принцесою або ж, навіть, лютим драконом.
Книжки – це чарівний світ дитинства, мрій і знань.

Перегляньте, будьласка запропоноване відео.


  • Книговікторина — вечір дитячої книжки для малят та їхніх батьків.

Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв’язне мовлення)
Тема: «Смішний випадок із власного життя» (складання розповіді з власного досвіду)
Програмові завдання:
— вчити складати розповіді на основі власного досвіду; передавати враження
від подій та самі події послідовно, зв’язно;
— розвивати фонематичний слух, вміння правильно вимовляти звуки в словах, дотримуватися пауз, інтонацій;
— формувати граматично правильне мовлення, вміння помічати мовленнєві
помилки;
— вправляти у вживанні дієслів минулого і майбутнього часу, у складанні
складнопідрядних речень із сполучником тому що;
— виховувати уважність, зосередженість, дотепність, гумор.
Матеріали та обладнання: вірші, прислів’я.
План
1. Пальчикова гра «Нумо, братці».
Нумо, братці, за роботу!
Покажіть свою охоту.
Цьому хату мести,
Цьому воду нести,
Цьому в печі палити,
Цьому кашу варити,
Цьому хліб пекти.
Разом дім берегти.
2. Мовленнєва гра «Було-буде». Вихователь пропонує слова на придумування
минулого і майбутнього часу.
3. Мовленнєва гра «Хто більше скаже речень». Складання речень із сполучником тому що. Чому дітям весело? Чому хлопчик усміхається?
4. Розглядання ілюстрацій із кумедними історіями. Розповідання вихователем кумедної історії.
5. Читання вірша А. Камінчука «Сміхота».
Кіт пита у кота:
— Що таке сміхота?
Кіт коту відповіда:
— Штука ця непроста.
Це коли у кота
Миші вкрадуть хвоста!
6. Розповіді дітей про смішні випадки у їхньому житті.
7. Підсумок. Запропонувати пригадати прислів’я та приказки про сміх, гумор.

• Сміх — запорука здоров’я.
• Не смійся з друга, щоб не було тобі туго.
• І в жарті треба міру знати.
• Краще сміятися, ніж плакати.

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...