Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, квітня 1


 Шановні батьки та мої любі діти! Маю повідомити вам, що в мене з 1 квітня по 1 травня відпустка за власним рахунком.

Тож відпочивайте, багато гуляйте, робіть ранкову гімнастику кожного ранку, малюйте та  грайте.

Не нехтуйте сигналами повітряної тривоги!

Бережіть своє життя і своїх близьких!

Всього найкращого!

пʼятницю, березня 29

"Весняна казочка"

 

Привіт, діти! Як ваші справи? Сподіваюсь, у вас все добре! 

Робимо кожного ранку ранкову гімнастику!

Допомагаємо мамі заправити постіль, скласти іграшки за собою, прибрати брудний посуд після сніданку.

Ви ж вмієте? Так, молодці! Тоді пропоную пограти в дидактичну гру:

Дидактична гра

«Навчіть ляльку накривати на стіл»

Мета: навчати дітей форм мовленнєвого етикету (прохання, подяка, вітання); виховувати ввічливість.

Матеріали та обладнання: торбинка з посудом.

Хід гри. До кімнати заходить засмучена лялька Оленка.

Дорослий: Що лялька Оленка забула зробити? (Привітатися.) 

Запам’ятай, Оленко: якщо людина вихована, то вона завжди говорить добрі слова. Але в Оленки сьогодні все не так. Ось послухайте!

Все не так сьогодні,

Все навкруг не так:

Чомусь цукерка не солодка,

Проміння сонечка холодне.

У чому ж річ? Скажу вам прямо…

Образилась на мене мама.

Піду пробачення попрошу,

Хай знову стане все хорошим.

Діти, яким необхідно бути, щоб не ображати маму? (Вихованим, увічливим, чепурним.) Давайте допоможемо ляльці помиритися з мамою. 

Ось у вас є чарівна торбинка, вона розкривається лише тоді, коли ви промовите ввічливе слово. Послухайте, як я говоритиму: «Доброго дня, торбинко!» 

(Дорослий дістає з торбинки іграшковий посуд. Це спонукає дітей до самостійного вживання слів: «добрий день», «будь ласка», «вибачте», «дякую».)

Діти пригадують і називають слова, а торбинка «дарує» їм посуд. Діти допомагають ляльці накрити стіл для мами.

 Діти, як ви вважаєте, чи пробачить мама Оленку? Ми їй подаруємо торбинку з ввічливими словами.

А зараз, коли ви такі розумнички, переходимо до занять:

Заняття 1: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. Тема:"Весняна казочка"

Фізкультхвилинка 

Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Музичне. 


Спостереження за весняними явищами природи

Мета: продовжувати вчити дітей помічати висоту стояння сонця та залежність між нею і кількістю тепла і світла; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати інтерес до неживої природи.

Дорослий звертає увагу дітей на стан погоди.
Запитання: Чому потеплішало? Від чого надворі стає тепло? Де зараз сонце?

Можна прочитати віршовані рядки О. Лупія.

Рано-рано сонце встало,
Гарних діток привітало,
Побажало швидко встати
Та розумними зростати.

Сонце стало вище підніматися над землею, воно яскравіше світить і сильніше
гріє.

На вихідних, пропоную переглянути мультфільм:


Це всі заняття на сьогодні. 
Бажаю спокійних вихідних!
Пам'ятайте про правила безпеки!
Миру всім нам!

четвер, березня 28

"Ми веселі діти"

 

Заняття 1: Здоров’я та фізичний розвиток

Тема: «Ми веселі діти»

Програмові завдання:

— повторити комплекс загальнорозвивальних вправ;

— закріпити вміння лазити по похилій драбині та прокочувати м’яч по підлозі;

— розвивати уяву, уміння швидко орієнтуватися в просторі й реагувати на сигнал;

— виховувати бажання займатися фізкультурою.

Матеріали та обладнання: куб, м’яч.

План

I. Вступна частина.

Ходьба у середньому темпі (35 с). Ходьба зі зміною темпу за сигналом вихова￾теля (25 с). Біг у середньому темпі (25 с).

Комплекс загальнорозвивальних вправ «Будуємо дім для родини».

II. Основна частина.

— Лазіння зігнувшись по драбині з упором на руки; кінець драбини покладено на куб.

— Прокочування одне одному м’яча по підлозі, обома руками знизу, на відстані 2,5–3 м.

Гра «Ми веселі діти».

III. Заключна частина.

Ходьба у повільному темпі (40 с). Вправи на дихання.

Дидактична гра:

Заняття 2: Логіко-математичний розвиток

Тема: «Порядкова лічба. Орієнтування в просторі»

Програмові завдання:

— продовжувати вчити кількісної й порядкової лічби, вживати слова перший, другий, третій;

— закріпити вміння орієнтуватися в просторі, користуючись поняттями «перед», «за»;

— розвивати довільну пам’ять;

— виховувати позитивне ставлення до занять.

Матеріали та обладнання: демонстраційний: лялька Наталка, іграшка ведмедик, різні іграшки для гри «Магазин»; роздавальний: картка із зображенням різнокольорових м’ячів: два маленькі червоного кольору, два великі — жовтого кольору.

План

1. Гра «Магазин». Вихователь повідомляє, що Наталка і ведмедик зібралися до їжачка на день народження. Вони пішли в магазин іграшок, щоб вибрати йому подарунок. Пропонує піти разом із ними.

Вихователь самостійно визначає кількість предметів (іграшок) для лічби й викладає їх на столі.

Діти розглядають і називають, які іграшки є в магазині. Потім пропонує дітям разом полічити іграшки. 

Скільки всього іграшок? Яка іграшка перша? Друга? Третя? Яка іграшка стоїть перед пірамідкою? Після пірамідки?

Аналогічно визначається місце розташування інших іграшок.

2. Гра «Чого не стало?». Діти заплющують очі, вихователь ховає будь-яку іграшку з тих, що лежать на столі. Діти розплющують очі й відгадують, якої іграшки бракує. У процесі гри також закріплюються поняття «перед», «за».

3. Фізкультхвилинка.

4. Гра «М’яч». У кожної дитини є картка із зображенням різнокольорових м’ячів: два маленькі м’ячика червоного кольору і два великі — жовтого.

Вихователь пояснює: щоб довідатися, що друзі подарували їжачкові на день народження, треба відгадати загадку.

* * *

Хоч буваю часто битий,

Але зовсім не сердитий.

Я стрибаю, веселюся.

Чи вгадали, як я звуся? (М’яч.)

Скільки маленьких м’ячиків? Якого вони кольору?

Потім вихователь пропонує покласти ліворуч від різнокольорового м’яча два маленькі м’ячики, праворуч стільки ж великих м’ячиків.

Скільки великих м’ячів ви поклали? Якого вони кольору?

5. Підсумок. Куди ходили за подарунками Наталка й ведмедик? Скільки всього іграшок було в магазині?

Рухлива гра «Біжіть до мене»

Мета: вдосконалювати вміння дітей виконувати рух за сигналом і біг по прямій; вчити орієнтуватися у просторі, виховувати увагу.

вівторок, березня 26

"Всесвітній день театру"

 

Доброго ранку! Слідкуйте за сигналами повітряної тривоги та одразу прямуйте в укриття! Не забувайте снідати та робити ранкову гімнастику! 

А в нас сьогодні -Всесвітній день театру.

Започатковано його у 1961 році Міжнародним інститутом театру. Це не просто професійне свято майстрів сцени і всіх працівників театрів, це також свято мільйонів глядачів. Зазвичай у цей день розпочинають театральні фестивалі, організовують концерти, прем’єрні вистави тощо.

Тож і я вам пропоную переглянути лялькову виставу, яку організував для вас наш колектив дитячого садочка. 

Запрошую вас у подорож до країни небезпечних речей:

Заняття 1: Ознайомлення із соціумом.  Тема: "Посуд різний є у нас"

Сюжетно-рольова гра «Пригостимо Оленку обідом»

Етап гри: ігрова ситуація «Лялька Оленка прийшла у гості».

Мета: розширити знання дітей про призначення кухні та кухонного посуду; вчити бути ввічливими та в ігровій формі розповідати про кухню; розвивати діалогічне мовлення; розвивати чуття взаємодопомоги.

Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Малювання. Тема: "Прикрасимо наш посуд"

Гра-імітація «Хто що робить?»

Дорослий пропонує дітям за допомогою жестів, міміки зобразити дії, які він називає.

• Мама миє посуд.

• Бабуся в’яже рукавички.

• Тато копає грядку.

• Дідусь читає газету.

Спостереження за небом

Мета: вчити дітей бачити красу природи.

Запитання: Які хмари на небі? Що змінилося в забарвленні неба?

Це все на сьогодні. Відпочивайте та допомагайте своїм рідним!

Гарного і спокійного дня!

"Маленькі кухарі"


Заняття 1: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. Тема: "Приготуємо обід"

Гра-імітація «Що це за людина?»

Мета: вчити дітей наслідувати дії дорослого.

Хід гри. Дорослий показує дітям різні дії, що зображують людей різного роду діяльності, та пропонує відгадати, кого показують, і якомога тточніше повторити аналогічні рухи.

Наприклад: двірник, що підмітає двір; спортсмен, що робить фізкультурні вправи; бабуся, що спирається на паличку, і т. д.

Якщо діти вагаються, можна їм допомогти підказкою: Це — двірник. Чим займається він, що робить?

Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Музичне. 

Спостереження за вітряною погодою

Мета: розвивати спостережливість, увагу, інтерес до явищ природи; вчити дітей помічати та називати явища природи, розповідати про його вплив на об’єкти живої природи.

Дорослий звертає увагу на погоду.

Запитання: Що відбувається з гілками дерев? Чому вони хитаються, адже дерева ніхто не чіпає?

Надворі дме вітер. Чи можемо ми його бачити? Яким буває вітер? Як люди поводяться у вітряну погоду?


Ввечері, виконайте разом з психологом Оксаною Гелетій - мімічну гімнастику:


 На сьогодні заняття закінчили. А завтра поговоримо з вами про посуд. 
Для заняття нам знадобиться: основа круглої форми, кульочок, фарби.

Гарного дня, мої любі!

понеділок, березня 25

"Всесвітній день метеорології"

Як ваші справи? Сподіваюсь, у вас все добре!

Вихідні пройшли, ми з вами відпочили. Погода чудова! Тож, я впевнена, що ви всі виходили на прогулянку. Давайте з вами сьогодні поговоримо про погоду, як і хто її визначає. Цікаво? Тоді запрошую вас до занять!

Заняття 1: Ознайомлення з природним довкіллям. Тема:"Погода"

Давайте пограємо в дидактичну гру 

"Ознаки весни"

Переходимо до наступного заняття 》

Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення. Тема:"Весняне небо"

На прогулянці пропоную провести спостереження за погодою навесні:

Ввечері пропоную виконати такі вправи:


На сьогодні це все, малята. 

Чекаю на ваші роботи, з нетерпінням!

До побачення!

пʼятницю, березня 22

"Всесвітній день води"

 Доброго ранку! Чи всі живі, здорові? Маю надію, що у вас все добре! 

Не нехтуйте сигналами повітряної тривоги!

Одразу прямуйте в укриття!

А в нас сьогодні Всесвітній день води. Поговоримо про те, як і для чого треба берегти прісну воду.

Заняття 1: Ознайомлення з природнім довкіллям. Тема:"Вода - джерело життя!"

Читання вірша М. Сингаївського «Березень».

Що ти, березню привіз

Для своїх сестер — беріз?

Золоті сережки,

Ниток для мережки,

Ще й для кожної тепла,

Щоб хорошою росла.

Та не тільки для сестер —

Буде тепло всім тепер.

Запитання: Як називається перший місяць весни? Що привіз березень для берізок? А ще кому він приніс тепло? Яка пора року настала? Куди подівся сніг?

Руханка "Жабенятко"


Дослід з водою:

Дидактична гра «Кому сонечко потрібне?»

Мета: закріплювати знання дітей про властивості сонця (кому воно потрібне); розвивати мислення, пам’ять, увагу.

Хід гри. Дорослий називає дітям предмети. Якщо цьому предмету сонечко потрібне, діти піднімають руки, нібито вони є промінчиками сонця. Якщо не потрібне — присідають.

Заняття 2: Здоров’я та фізичний розвиток 

Спостереження за небом, хмаринками

Мета: закріпити та розширити знання дітей про хмари; розвивати інтерес до явищ природи.

Дорослий ропонує підняти голову вгору і розглянути, що вони там бачать.

Запитання: Що можна побачити на небі? Які сьогодні хмари? Які ще бувають хмари? Що іде з хмар? Що ще є на небі? Чи гріє воно?

До побачення! Спокійних вихідних!

 Шановні батьки та мої любі діти! Маю повідомити вам, що в мене з 1 квітня по 1 травня відпустка за власним рахунком. Тож відпочивайте, бага...