Загальна кількість переглядів сторінки

середа, березня 1

Перший день весни

Доброго весняного ранку усім! Як себе маєте? Маю надію, що все добре. Починаємо наші заняття. Пропоную на прогулянці спостерігати за першими проявами весни (як тає сніг, прилітають птахи, розквітають перші квіти, зявляються бруньки на деревах).

 1. Спостереження за проявом весни, за сонцем.

Мета: розширити знання дітей про Сонце, як небесне світило; вправляти дітей в умінні помічати залежність температури повітря від положення Сонця: 
сонце гріє — тепло, сховалося - прохолодно.
Пропоную вам підставити свої долоньки сонячним промінчикам.
Запитання: Що ви відчуваєте, коли промінець торкається вашої руки? Як зараз надворі? Як ви гадаєте, що сталося б на землі, коли б зникло сонечко?

Пригадаємо заклички до сонечка.

2. Логіко-математичний розвиток. Тема: «Зимонько, прощавай» (підсумкове заняття)

1. Гра «Веселі зайченята». На дошці шість фігурок зайчиків: три білих однакового розміру, три сірих (два маленьких і один такого самого розміру, що і білі).

— Скільки всього зайчиків? Чим вони відрізняються?
— Скільки великих? Маленьких?
— Яких зайчиків більше?
— Скільки сірих зайчиків? Скільки білих зайчиків?

— Що можна сказати про кількість сірих і білих зайчиків?

Зайчики вирішили провести змагання з бігу на лижах і попросили бабусю-зайчиху зробити їм номери. Скільки номерів приготувала бабуся? Чому?

Дітям необхідно розкласти картки з цифрами, назвати порядковий номер кожного зайчика.

— Який номер у першого? Третього? Четвертого? Шостого? Другого? П’ятого?

2. Гра «Будь уважним» — розвивати увагу, спостережливість, вміння правильно співвідносити кількість і число, число та цифру.

Вихователь показує цифру, а діти виконують стільки ж разів запропоновану дію — стрибають, плескають у долоні, присідають та ін.

3. Гра «Що зайве?» — розвивати логічне мислення, мовлення. На дошці викладені малюнки: лижі, санчата, ковзани, велосипед.

— На чому ви любите кататися взимку?

— Що зайчатам не знадобиться взимку? Чому?

4. Гра «Збери снігову бабу» — закріпити вміння складати із частин ціле, формувати навички роботи в парі. Запропонувати зібрати снігову бабу, поки вона

не розтанула; для швидкості необхідно працювати в парах.

5. Гра «Виставка малюнків» — розвивати увагу, логічне мислення, орієнтування в часі з правильним використанням слів раніше, пізніше. На столі впереміш розкладені малюнки (послідовність збору снігової баби). Дітям необхідно викласти малюнки в певній послідовності.

6. Гра «Слідопити» — закріпити вміння розрізняти пласкі й об’ємні геометричні фігури, правильно їх називати, складати із частин цілу геометричну фігуру. По групі розставлені об’ємні геометричні фігури, на килимку розкладені половинки різнокольорових пласких геометричних фігур, а у дітей на столах — другі половинки цих фігур. Дітям необхідно на килимку знайти відповідну половинку пласкої геометричної фігури і відповідну об’ємну фігуру.

7. Підсумок. Чому снігову бабу треба було швидко збирати? На чому каталися зайчата? Які зимові розваги вам подобаються?

3. Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація Тема: "Верба"


З нетерпінням чекаю на ваші роботи! До побачення!


Немає коментарів:

Дописати коментар

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...