Шановні мої, дітки, доброго ранку! Як ваші справи? Робимо ранкову гімнастику, снідаємо і приступаємо до занять.
1. Ознайомлення з природнім довкіллям. Тема: «Описи природи у творах Т. Г. Шевченка»
Програмові завдання:
— пробуджувати інтерес до поезії, зокрема віршів Т. Г. Шевченка про природу рідного краю;
— розвивати зв’язне мовлення, вміння мислити і робити самостійні висновки;
— виховувати любов до природи рідного краю, до її краси і неповторності.
План
1. Подорож до картинної галереї (у куточок книги, де розміщений портрет
Т. Г. Шевченка, «Кобзар», ілюстрації до його творів).
Чий це портрет? Хто такий Тарас Шевченко?
Потім вихователь звертає увагу на ілюстрації. Як вони пов’язані з іменем
Т. Г. Шевченка? Це картини, на яких зображена природа, але вони незвичайні, адже намальовані до рядків з віршів Т. Г. Шевченка.
2. Розглядання книги «Кобзар».
Хто написав цю книгу?
3. Читання вірша «Зацвіла в долині червона калина».
Який кущ оспіваний у вірші? З ким поет порівняв у вірші калину?
4. Показ ілюстрацій до вірша «Тече вода з-під явора».
До якого вірша ці ілюстрації? Як ніжно поет назвав у вірші качат? Їх матір? Дивлячись на ілюстрацію, чи можна сказати, який був день?
Пояснення слів ряска, хлюпочуться із зачитуванням рядків із вірша.
5. Підсумок. Пропоную прочитати невідомий вірш Т. Г. Шевченко і до нього намалювати ілюстрацію. Це вам домашнє завдання.
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування+художня література.
Тема: «Тарасові шляхи»
Програмові завдання:
— продовжувати ознайомлювати дітей із життям і творчістю Тараса
Шевченка;
— розвивати інтерес до поезії, бажання слухати та вчити напам’ять вірші великого поета та пісні на його слова;
— виховувати патріотичні почуття, любов до рідної України, її людей, природи, прагнення більше дізнатися про своїх видатних співвітчизників.
Матеріали та обладнання: портрет Т. Г. Шевченка; ілюстрації з його життя;
його малюнки; вірші; аудіозапис пісні «Реве та стогне Дніпр широкий»; листівки із зображенням пам’ятників на його честь.
План
1. Вихователь звертає увагу на портрет Т. Г. Шевченка. А як ще його називають в Україні?
Цього поета називають Кобзарем за назвою його першої книги віршів та поем.
2. Розповідь вихователя про тяжке дитинство і складне життя Т. Шевченка,
з використанням ілюстрацій та уривків з його віршів.
3. Розглядання авторських малюнків Т. Шевченка. Вихователь пропонує
за допомогою малюнків пригадати основні події його життя.
Запитання за змістом малюнків: Що ви бачите на малюнках? Як звали пана,
якому прислужував Тарас? Як він ставився до хлопчика? За що карав? На
кого віддали вчитися? Як жилося хлопчикові у маляра Ширяєва?
Та доля усміхнулася молодому Шевченкові, подарувавши зустрічі з кращими
людьми того часу: його викупили з кріпацтва. Після цього він навчався
в Академії мистецтв.
Тарас Шевченко увесь час сумував за Україною. Свої почуття і думи він передав у своїх поетичних творах.
4. Слухання пісні «Реве та стогне Дніпр широкий».
5. Розглядання листівок із зображенням пам’ятників, які споруджені у різних містах України.
6. Підсумок. Запропонувати прикрасити портрет Великого Кобзаря вишитим рушником і квітами.
3. Здоров'я та фізичний розвиток. Тема: «Веселий атракціон»
I. Вступна частина.
Ходьба зі зміною темпу та напрямку (45 с). Ходьба з високим підніман-
ням ніг, як конячки (25 с). Біг зі зміною темпу та напрямку між куби-
ками, розставленими на відстані 1,5–2 м один від одного (35 с). Ходьба.
Перешикування в колону по троє.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Спортивна гімнастика для мами»:
— піднімання рук угору з відставлянням ноги назад;
— нахили тулуба вперед;
— повороти тулуба;
— згинання ніг по черзі;
— нахили тулуба в сторони;
— стрибки.
II. Основна частина.
— Лазіння напівприсівши по дошці, покладеній одним кінцем на гімнастич-
ну стінку під кутом 30.
— Прокочування м’яча обома руками по підлозі одне одному на відстані 3 м
з положення напівприсівши.
Гра «Ми веселі діти».
III. Заключна частина.
Ходьба у повільному темпі, крадькома, як мишка (35 с).




Немає коментарів:
Дописати коментар