Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятниця, квітня 28

"Міжнародний день танцю"

Вітаю! Діти, сьогодні в нас чудовий день - День Танцю!

Тож швиденько, замість ранкової гімнастики, пропоную потанцювати))

Це свято за рішенням ЮНЕСКО відзначається з 1982 року в день народження французького балетмейстера Жана Жоржа Новера, який увійшов в історію як батько сучасного балету. Це свято театрів опери та балету, танцювальних труп, ансамблів сучасного бального і народного танцю та інших, як професійних, так і самодіяльних артистів, а також усіх, хто любить танцювати.

Пропоную вам пограти у танцювальну гру:

Сидячі танці
Перед проведенням конкурсу в ряд розставляються стільці, на які сідають учасники. Чи включається ритмічна музика і конкурсанти починають танцювати, не встаючи зі стільців. Перемога в конкурсі дістається найбільш спритному і артистичному учаснику.

Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
Тема: «Читання казки “Кривенька качечка”»

Програмові завдання:
— продовжувати знайомити дітей з композицією казки: зачин, середина, кін-
цівка;
— закріпити знання про жанрові особливості казки;
— виховувати здатність до співчуття, поглиблювати уявлення про чуйність,
доброзичливість.
Матеріали та обладнання: ілюстрації до казки, альбоми, олівці.
План
1. Бесіда про казки. Які казки ви знаєте? Якими словами починаються каз-
ки? Якими словами закінчуються? Хто буває героями казок?
Сьогодні ми з вами ознайомимося з українською народною казкою
«Кривенька качечка». Уважно слухайте, можливо, деякі епізоди нагадають
вам знайомі казки.
2. Читання казки «Кривенька качечка».
Запитання: Кого не було у баби з дідом? Що знайшли вони, коли пішли до
лісу по гриби? Як змінилося життя баби й діда з появою качечки? Що хоро-
шого хотіли зробити баба з дідом, а вийшло навпаки? Навіщо вони спалили
гніздечко? Що вони сказали дівчинці-качечці? Що вона відповіла? Який вчи-
нок зробили баба та дід? Як він обернувся проти них?
3. Порівняння цієї казки з іншими. Які ще казки ми з вами знаємо, герої
яких хотіли зробити якнайкраще, а виходило навпаки? А ще чим схожі ці
казки? Так, своєю будовою. Закріплення будови казки. У кожної казки є по-
чаток, середина і кінець. Чи було б цікаво, якби казка починалася з середи-
ни. А якби ми знали тільки кінець?
Казка повна, коли складається із початку, середини і кінця.
Запропонувати проявити творчість та змінити нашу казку.
4. Моделювання казки «Кривенька качечка». Як ви вважаєте, що можна
було б змінити в казці, щоб кінець її був добрим та щасливим? Як би ви вчи-
нили на місці діда та баби? Уявіть, що ви качечка. Чи змогли б ви пробачити
людей за їхній учинок та нікуди не летіти?
Запропонувати розповісти казочку з добрим кінцем.
Діти разом із вихователем моделюють казку.
5. Підсумок. Чи сподобалося вам змінювати казку? Чи важко було придуму-
вати правильні вчинки?

Запропонувати намалювати епізод казки, який сподобався дітям найбільше.

Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (художня праця)
Тема: «Чарівна квітка почуттів» (різний матеріал)

Програмові завдання:
— вчити дітей самостійно обирати матеріал до роботи;
— дати дитині можливість відчувати себе самостійною і впевненою у виборі
роботи, приймати правильні рішення;
— розвивати творчі здібності, вміння доводити розпочату справу до кінця;
— виховувати у дітей здатність отримувати задоволення від своєї роботи,
охайність під час роботи, естетичний смак.
Матеріали та обладнання: трикутники з паперу, тканина, солоне тісто, муш-
лі, камінчики, насіння гарбуза та соняха, ножиці, клей, дощечки.
План
1. Бесіда з дітьми. Як ви гадаєте, що означає «гарний настрій»?
Дидактична гра «Квітка настрою» — діти з пелюсток різних кольорів викла-
дають квітку. Кожен колір має свій настрій: спокійний, радісний, приємний,
веселий, безтурботний, лагідний, добрий.
2. Розповідання казки про Місто майстрів.
Запитання: Як ви гадаєте, чому принцесі сподобалися усі квіти? Якби ви
були принцесою, що б вибрали? Чому?
Кожен умілець — майстер своєї справи! В нього вмілі руки, він доклав до сво-
єї справи багато зусиль, творчості, фантазії. Чому художник не пік пиріг, а
садівник не виготовляв фонтан?
3. Мотивація: спробуємо пофантазувати. Коли б ви були майстрами, яку квіт-
ку зробили б своїми руками? У вас чарівні ручки. Так, як зробите ви, більше
ніхто не зробить.
4. Розглядання матеріалу для роботи. Запропонувати самостійно вибрати ту
справу, яка дітям до душі.
5. Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога підказками, порадами.
6. Підсумок. Як ви гадаєте, за кого принцеса вийшла заміж? А чому? Давайте
і ми подаруємо одне одному свою квіточку з почуттям любові та ніжності.

Танцюйте, радійте кожному дню! Гарних вихідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...