Сторінки

середа, березня 13

Заняття 1: Логіко-математичний розвиток. Тема:"Математичні знаки в нашому житті"

Спостереження за птахами.

Мета: узагальнити й систематизувати знання дітей про життя перелітних

птахів, пояснити, чому співають птахи, ознайомити зі співом різних птахів;

формувати вміння робити самостійні висновки під час спостереження; виховувати любов до пернатих друзів.

Пропоную послухати весну — якими звуками наповнена природа.

Запитання: Якими звуками супроводжується пробудження природи навесні?

Які звуки подобаються вам найбільше? Чому? Як ви гадаєте, про що співає весна? Чому весну називають «найгомінкішою» порою року? З чого птахи будують свої гнізда? А як люди допомагають птахам навесні? Чи можна нас назвати друзями птахів?

Трудова діяльність: Діти, а давайте насипемо свіжого корму в годівнички та поспостерігаємо за поведінкою птахів.

Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація. Тема: "Підсніжник"

Дидактична гра: 

Це всі заняття на сьогодні. 

Одягайтеся тепліше і не хворійте!

Гарного вам дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар