Загальна кількість переглядів сторінки

четвер, травня 4

 Доброго ранку! Маю надію, що у вас все добре! Робимо ранкову гімнастику і приступаємо до занять.

Заняття: Логіко-математичний розвиток

Тема: Годинник


Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Космічна подорож»

Програмові завдання:
— формувати елементарні уявлення дітей про Всесвіт, галактики, зірку
Сонце, взаємозв’язок людини з космосом;
— дати елементарні поняття про Сонячну систему, сузір’я за допомогою ігор;
— розвивати уяву, сприйняття часу і простору;
— виховувати інтерес до різних наук, знань з астрономії.
Матеріали та обладнання: матеріал до дидактичних ігор «Космічне коло»,
«Кому потрібне Сонце»; вірші, аркуші паперу із зображеннями сузірь.
План
1. Діти стають навкруг «Космічного кола». На якій планеті ми з вами живе-
мо? Якої вона форми?
Вихователь звертає увагу на те, яка Земля різнобарвна. Чому вона така?
(Тому що на ній є ліси, поля, річки, озера, луки, степи, гори, моря, океани…)
Якими кольорами це позначено на глобусі або карті нашої планети?
Запропонувати пригадати вірші про нашу планету.
Планета велична, багата на диво,
Усе на ній є, щоб нам жити щасливо.
Створивши життя на планеті чудовій,
Творець забезпечив найкращі умови.
Її атмосфера, як ковдра, вкриває,
Від впливу космічного оберігає,
А сонце яскраве нас лагідним світлом
Завжди зігріває: і взимку, і літом.
2. Розповідь про Сонце. Як говориться в пісні — без Сонця не було б життя на
Землі, воно як і наші мами оберігає і зігріває всіх нас!
3. Гра «Кому потрібне Сонце». Діти обирають собі картинку і розповідають,
кому Сонце потрібно, а кому ні, і чому саме.
4. Фізкультхвилинка.
5. Розглядання Сонячної системи. Сонце — це мати, а планети навколо нього
— це його діти.
Запропонувати здійснити космічну подорож до планет. На чому ми зможемо
її здійснити?
Ось ми і в космічному просторі, по центру — Сонце і навколо нього кружля-
ють планети. А зараз ми за допомогою корабля облетимо всі планети.
Запитання для бесіди. Долетіли до найближчої планети. Як вона називаєть-
ся? Долетіти до найбільшої планети. Якою є її назва? Долетіли до планети,
де є життя. І т. д. Діти знайомляться з назвами планет.
6. Гра «Космічні сузір’я». Діти за крапочками з’єднують сузір’я і нази-
вають їх.
7. Підсумок. Сьогодні ми поповнили наші знання про планети і зможемо ними поділитися зі своїми рідними.

Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (художня праця)
Тема: «Квітучі дерева» (колаж на яєчній шкаралупі)

Програмові завдання:
— закріпити вміння дітей зображувати картини природи, передаючи її ха-
рактерні особливості;
— вчити розташовувати зображення на всьому аркуші;
— розвивати вміння малювати різними фарбами.
Матеріали та обладнання: альбомні аркуші паперу, акварельні фарби, олів-
ці, пензлики, баночки з водою, серветки.
План
1. Вихователь читає дітям вірші про весну, потім запитує, які вірші про весну
вони знають.
2. Вихователь пропонує дітям намалювати картинки квітучої весни, уточ-
нює, які дерева та кущі можна зобразити; пропонує подумати над компози-
цією малюнка: як покласти аркуш паперу, як розташувати зображення на
всьому аркуші.
3. Самостійна робота дітей.
4. Підсумок. Вихователь пропонує дітям розглянути всі роботи, відзначити
красу квітучої весни в малюнках, різноманітність рішень.

Немає коментарів:

Дописати коментар

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...