Вітаю! Як справи? Поснідали? Скажіть мені, будь ласка, яка зараз пора року?
Так, вірно, зима. Молодці! А який місяць? Так, січень. Розумнички!
Щороку 11 січня у світі святкують чудове свято — Міжнародний день “Дякую”. Щира подяка завжди викликає позитивні емоції та теплі відчуття.
Починаймо наші заняття:
1.Логіко-математичний розвиток. "Число та цифра 8.Склад числа 8.Піраміда."
І. Організаційний момент.
Психогімнастика «Здрастуйте ручки!»
Діти утворюють коло, промовляючи хором: «Добрий день,
наші вічка,
вушка, носик, щічки, ротик,ручки, ніжки !» і торкаються
названої
частини тіла, показують ручки, виставляють ніжку, тощо.
-
Скільки
в тебе очей?
-
Скільки
в тебе носиків?
-
Скільки
в тебе рук?
Вихователь
виставляє перед дітьми глобус.
- Глобус, це макет нашої планети Земля. На ній розташовано багато континентів, країн. (розгляд глобуса).
ІІ. Мотивація
-
Вирушимо
в подорож, та дізнаємось, хто живе на нашій планеті Земля.
Вихователь
з дітьми рухається групою.
ІІІ. Основна частина.
Розгляд ілюстрацій-силуетів
дівчаток різних національностей.
-
Скільки
дівчаток ? (7).
-
Додамо
зображення дівчинки в українському національному одязі. Скільки стало дівчаток? (8).
-
Як
ми отримали число вісім?
-
Число
вісім означимо цифрою 8?
Вихователь
демонструє картку з цифрою 8.
- Знайдіть серед своїх карток цифру 8. Обведіть її пальчиком по контуру. Намалюйте її пальчиком по контуру. Намалюйте її в повітрі.
Д\г
«Виклади по порядку»
Вихователь
пропонує дітям викласти пропущені цифри в ряду.
|
1 |
|
3 |
|
5 |
|
|
8 |
Д/г «Що
їде, пливе і літає?»
-
Наші
дівчатка дуже хочуть повернутися до дому, до своїх країн. Яким чином вони
можуть дістатися додому, адже на глобусі між країнами розташовані моря, океани,
гори та континенти?
-
Так,
їм у пригоді стане транспорт. Давайте розповімо дівчатам, що ми знаємо про
транспорт, і розкладемо його по місцях.
На
дошці зображення дороги, води, неба. На столі зображення різних видів
транспорту, діти по черзі і підходять до дошки вибирають зображення транспорту,
розповідають про нього і прикріплюють до зображення виду пересування.
Фізкультхвилинка
Д/г
«Подорож додому»
-
Одна
дівчинка поїхала автобусом, решта – потягом. Викладіть. Будь ласка, перед собою
один синій кружечок і сім червоних. Скільки їх усього? (8)
-
Так,
число вісім складається з двох менших чисел – 1і 7.
-
Інший
приклад. Дві дівчинки поїхали потягом, а 6 – полетіли літаком. Скільки їх
разом? (8)
-
Число
вісім складається також із 2 і 6.
-
А
що було б, якби троє дівчаток летіли
літаком, а п’ятеро – їхали автобусом?
-
Викладімо
3 синіх та 5 червоних кружечків. Що можна сказати про склад числа вісім, адже
разом скільки кружечків? (8)
-
Вісім
складається з 3 і 5.
-
Можливо,
що четверо дівчаток поїдуть потягом і ще четверо вирушать на кораблі.
-
Викладіть
відповідну кількість кружечків. Скільки їх разом? (8)
-
Число
вісім складається з двох четвірок.
ІV. Підсумок.
-
Скількох
іноземних гостей ми сьогодні бачили?
-
Скільки
всього було дівчат?
- З якою цифрою ми познайомились сьогодні?
- На чому дівчата подорожували?
2.Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення "Зимові забави." Власна розробка
3.Здоров'я та фізичний розвиток.
І. Вступна частинаХодьба у середньому темпі (25 с); ходьба на зовнішній і внутрішній стороні
стопи (25 с); біг, за сигналом діти переходять на ходьбу, а потім знов продо-
вжують біг (повторити 3–4 рази). Перешикування в колону по троє.
Повторення комплексу загальнорозвивальних вправ «Веселі теслярі».
II. Основна частина
— Прокочування м’яча обома руками у «ворота» (поставлені кеглі або куби-
ки на відстані 50 см один від одного) (повторити 16–20 разів).
— Пролізання в обруч (прив’язаний між стояками) правим і лівим боком, піс-
ля пролізання сплески у долоні над головою. (Повторити 5–6 разів).
Гра «Голка-нитка».
III. Заключна частина. Ходьба у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (35 с).
Немає коментарів:
Дописати коментар