Заняття 1: Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Подорож зимовою стежиною» (опис природи художнім словом)
Програмові завдання:
— розвивати вміння дітей порівнювати різні твори про одне й те саме явище;
— створювати умови для переживання дітьми образної змістовності поетич-
ного твору;
— збагачувати словниковий запас дітей;
— виховувати любов до поезії, вміння слухати літературні твори.
Матеріали та обладнання: репродукції картин видатних художників із зобра-
женням зимових пейзажів, ілюстрації з книг та журналів про зиму.
План
1. Вихователь влаштовує у групі позитивний настрій, запрошує дітей зручно
влаштуватися на килимі або стільцях.
2. Бесіда про зиму. Чи подобається вам зима? Чим саме вона подобається?
Чи бував хтось із вас у засніженому лісі або парку? Розкажіть, що ви бачили,
що відчували.
3. Психогімнастика «Дерева в снігу».
Вихователь пропонує дітям уявити себе засніженими деревами (діти рухають
руками під аудіозапис вітру, дощу). Змінюється музика (шум хуртовини, вит-
тя завірюхи). Вихователь пропонує дітям уявити себе деревами в снігу. Діти
описують свої враження.
4. Розглядання репродукцій картин.
Вихователь звертає увагу на репродукції картин, розповідає, що кожна пора
року гарна по-своєму. Чим нас радує зима?
5. Читання вірша А. Камінчука «Зима».
Зайчик стриб, стриб,
А довкола сніг, сніг,
Стежиночки нема,
Замела зима.
Читаючи, можна показати одну з найбільш характерних репродукцій, для
того щоб діти мали ще й зоровий образ. Потім обговорення про те, з чим автор
порівнює звуки і кольори зими. Читання вірша ще один раз.
Заняття 2: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота).
Тема: "Звук н. Літера Нн"
Заняття 3: Здоров’я та фізичний розвиток
I. Вступна частина
Ходьба зі зміною темпу (35 с); ходьба на зовнішній та внутрішній стороні сто-
пи (25 с); біг у середньому темпі (35 с); ходьба.
Перешикування в колону по троє.
Повторення комплексу загальнорозвивальних вправ «Казкові богатирі».
II. Основна частина
— Стрибки в довжину з місця через скакалки, відстань між якими 3 м (повто-
рити 4–5 разів).
— Кидання м’яча обома руками одне одному від грудей (8–10 разів).
Гра «Гуси-лебеді».
III. Заключна частина
Ходьба з поступовим уповільненням темпу (45 с).
Немає коментарів:
Дописати коментар