Сьогодні у нас незвичайне заняття. Ми з вами повинні потрапили в гості до тітоньки Сови.
А допоможе нам казочка і вправи з язичком.
Тож, слухайте уважно і виконуйте:
Заняття 1: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Ми охайні малюки»
Доброго ранку, доброго дня!
Хай плещуть долоньки!
Хай тупають ніжки!
Бажаю усім здоров’я й добра!
Жив – був собі Язичок. Він мешкав у своєму будиночку – ротику. (Візьміть свої дзеркальця і подивіться, а у вас є язичок? Покажіть його?)
Давайте разом з язичком виконаємо ігрові вправи:
«Неслухняний язичок» (покусаємо його). Але він дбав про свої зубки. Щоб всі вони були біленькі, їх слід почистити гарненько.
«Почистити зубки» (верхні, нижні, з внутрішньої сторони, зовні). Він цукерки полюбляв.
«Цукерка» (поштовхати язичком то в одну щічку, то в іншу). І варення куштував, потім губки облизав.
«Смачне варення» Став годинником він гратись. Так – так, тік – так не зупиниться ніяк.
«Маятник». Крізь щілину язичок та й забрався на гойдалку. Верх – вниз, вверх – вниз.
«Гойдалка» І побіг бешкетник далі. Допоміг завести трактор (Др – р – р).
Ось біжить казковий коник (клац – клац).
Потім він зустрів півника (ку – ка – рі – ку!).
Песик поруч пробігав (гав – гав!).
На лужку паслась корівка (му – у – у!).
Раптом дмухнув вітерець (ш – ш – ш).
Він пригнав хмаринку, (дують на хмаринку з ватних дисків)
А тепер пропоную уважно переглянути мультфільм:
Сподобалась вам казочка тітоньки Сови?
Як звали маленького хлопчика? (Неслуха)
Які в нього були ручки? (Брудні)
Про кого казочку розповіла йому тітонька Сова? (Про ведемедика Их)
Що не любив робити ведмедик? (Вмиватися)
Який сон приснився Иху? (Щоб він обріс зеленим мохом, втікали від нього друзі, мама не впізнала). І тоді ведмедик заплакав, прокинувся і побіг купатися до струмочка.
Вивчення вірша Грицька Бойка
"Сонечка умита":
Це все на сьогодні. А завтра будемо малювати фрукти. Тож підготуйте будьласка фарби і аркуш. Дякую за співпрацю і розуміння.
До побачення!


Немає коментарів:
Дописати коментар