З полиці мило ми взяли
І мити ручки почали.
Під струменем водички
Помили ніс і щічки.
І вушка ось помились,
Щоб більше не бруднились.
Рушничок беруть малята,
Утираються завзято.
Причесались гребінцями —
Стали діти молодцями!
Заняття 1: Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.
Тема:"Квіти у горщику"
Трудова діяльність: Прибрати фарби на місце і викинути серветки. Вимити руки з милом. Сфотографуватися зі своїм малюнком.
Рухлива гра «Знайди свій колір»
Мета: вдосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати спритність і вміння діяти за сигналом.
Батьки називають колір, а діти повинні швидко його знайти і доторкнутися, потім діти називають колір, а батьки шукають і т.д.
Заняття 2. Валеологія. Тема:"Таблетки чи вітаміни?"
Спостереження за погодою:
Мета: розвивати вміння встановлювати просту залежність між явищами природи та поведінкою людей; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя змалку.
Звертаємо увагу на погоду.
Діти, спробуйте зняти рукавичку.
Запитання: Що ви відчуваєте? Що потрібно зробити, щоб зігріти руку?
Одягніть рукавичку. Що ви відчули?
Взимку буває дуже холодно, і якщо сильно замерзнути, можна захворіти.
Цього не станеться, якщо тепло вдягатися. Що ви вдягаєте взимку? Що взуваєте?
Дидактична гра «Зимова прогулянка»
Мета: розвивати слухову увагу, образне мислення та рухову координацію. Читаємо дітям вірш.
Нині ой мороз який!
Я взуваю чобітки.
Теплу шапку одягаю,
Шарф на шию намотаю.
Кожушинка ось нова,
Суну ручки в рукава.
Кожушину одягну,
Ще й ґудзики застібну!
Вдіну невеличкі
Гарні рукавички.
Все, іду із хати:
Можна вже гуляти!
Діти на перший рядок вірша зіщулюються, стиснувши руки в кулачки; потім імітують одягання відповідних предметів вбрання. На останніх рядках потішки йдуть вперед, крокують.
Будьте здорові, мої любі!


Немає коментарів:
Дописати коментар