Спостереження за зимуючими птахами
Мета: продовжувати знайомити дітей із зимуючими птахами нашої місцевості.
Діти разом з батьками розглядають пташок, які прилетіли до годівнички.
Потім читаємо вірш А. Камінчука «Годівнички».
Я ладнаю годівнички
Для горобчика й синички.
Для малого снігурця
Крихт насиплю і пшонця.
Прилітайте, друзі милі,
Не лякайтесь заметілі!
Запитання: Як називається цей віршик? Як ви гадаєте, чому саме таку назву має цей вірш? Які зимуючі птахи згадуються в тексті твору? Чи бачили ви таких пташок біля нашої годівнички? Яких птахів вам ще вдалося побачити? Чим підгодовували птахів із віршика? А чим іще можна пригостити зимуючих пташок?
Заняття 1: Здоров’я та фізичний розвиток. Тема:"Веселі пташенята"
Мета: закріпити вміння дітей утворювати від іменників прикметники.
Показуємо різний корм для пташок і просимо утворити від заданих іменників прикметники (назвати, який корм).
Наприклад:
насіння із соняшника — соняшникове насіння;
насіння із кавуна — кавунове насіння;
насіння із гарбуза — гарбузове насіння;
крихти із хліба — хлібні крихти;
зерно із пшениці — пшеничне зерно.
Заняття 2: Художня література. Тема: "Наші пернаті друзі"
Гра «Відгадай за описом»
Діти, пропоную вам послухати загадки і відгадати їх. Перед грою давайте доцільно
розглянемо зображення птахів та зверніть увагу на характерні ознаки птахів:
Гордо птах цей походжає,
Пташенят життю навчає.
Дуже мудра чорна птиця,
І біда, як розізлиться.
(Ворона)
Жовтогруді щебетушки
Мають чорні капелюшки,
Сірі лапки, білі щічки,
Називаються … (синички).
Маленький хлопчина у сірій свитині
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)
Не нехтуйте сигналами повітряної тривоги!
Бережіть себе!




Немає коментарів:
Дописати коментар