РІДНИЙ КРАЙ
Красивий, щедрий рідний край
І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься Україна.
(І. Січовик)
БАТЬКІВЩИНА
Моя рідна Батьківщина
Має назву Україна.
В мене й нація своя –
Українець в мами я.
Є у мене й рідна мова,
Де вкраїнське кожне слово.
(О. Довгий)
Заняття 1: Ознайомлення з соціумом. Тема:"День Єднання України"
Дидактична гра «Дорослі чи діти?»
Мета: закріпити знання дітей про особливості діяльності людей певної вікової категорії; розвивати увагу та логічне мислення.
Хід гри
Пропонуємо послухати уважно фрази і зробити висновок, про кого
йдеться, називаючи відповідним словом «дорослі» або «діти».
Наприклад: ходять на роботу; граються іграшками; водять автомобіль; навчаються в школі; високі на зріст; відвідують дитсадок; працюють на заводі і т. д.
У ході гри можна спонукати дітей до логічних розмірковувань. Наприклад:
Хто відвідує дитсадок? (Діти.) А якщо ми маємо на увазі тих, хто працює в
дитсадку? (Дорослі.) Хто водить автомобілі? (Дорослі.) А якщо ці автомобілі
іграшкові? (Діти.)
Заняття 2: Малювання "Долоньки миру"
Спостереження за працею двірника
Мета: розширити знання дітей про працю двірника; розвивати інтерес до трудових дій, бажання наслідувати їх.
Звертаємо увагу на чисті доріжки на подвір’ї.
Хто сьогодні вранці прибрав, почистив доріжки у дворі, посипав їх піском? Погляньте, що робить двірник у дворі.
Запитання: Чим замітає? Куди двірник виносить сміття? Хто забирає його?
Як ви вважаєте, чи можна на вулиці кидати обгортки від цукерок, морозива та інше? Чому?
Виховані, чемні люди ніколи не смітять на вулиці, вони дбають про те, щоб у нас було чисто.
Бережіть себе!
Гарних та спокійних вихідних!

Немає коментарів:
Дописати коментар