У цей день професор Скотт Фалман запропонував використовувати символ “:–)” для позначення усміхненого обличчя в електронному тексті. Сьогодні смайлик замінює те, що важко передати словами у короткому повідомленні (інтонацію голосу, міміку), допомагає краще зрозуміти співрозмовника, вловити його настрій... Врешті-решт, кумедний смайлик поліпшує настрій кожному, хто його малює і бачить.
Зробіть цей день “усміхненим святом” для дітвори, розкажіть, що щира усмішка може творити справжні дива, подаруйте гарний настрій друзям, батькам і знайомим, поговоріть з дітьми про те, що не варто чекати особливого приводу, аби зробити приємний сюрприз рідним людям.
Робота з дітьми впродовж дня:
Заняття 1. Художньо-продуктивна діяльність. Музичне.
За планом музичного керівника. Переходьте за посиланням:
Вправа-асоціація “Розкажи за допомогою Смайлика”: діти малюють повідомлення, використовуючи якомога більше різних смайликів, потім зачитують повідомлення товаришів і обговорюють враження від листів.
"Давай дружити!""Тихенько!"
Заняття 2. Логіко-математичний розвиток.
Тема: "Орієнтування у просторі. Вгорі, внизу, один, багато"
Дидактична гра: "Що знаходиться вгорі, а що внизу?"
Гра на прогулянці “Хто знайде більше смайликів?”: батьки, розвішайте смайлики у найнесподіваніших місцях, намалюйте крейдою та паличкою тощо; діти також можуть знаходити різні об’єкти, схожі на смайлики — хмаринки, квіти тощо.
Але❗️Не нехтуйте сигналами повітряної тривоги ❗️
Сьогодні це всі заняття! Посміхайтеся та даруйте посмішки усім🙂🥳🥰



.jpg)



Немає коментарів:
Дописати коментар