Доброго ранку! Гарного світанку!
Спостереження за квітучими деревами
Мета: закріпити назви фруктових дерев; заохочувати милуватися квітучим
садом; розвивати уяву, фантазію, образне мислення; виховувати бажання бе-
регти природу.
Вихователь веде дітей до фруктового саду.
Запитання: Які фруктові дерева ви впізнаєте у садку? Яка зараз пора року?
Яке вбрання зараз у дерев? Які почуття викликає у вас квітучий сад?
Які дерева зараз квітнуть? Чим вони схожі, а чим відрізняються?
У дерев, як і у людей, є різне вбрання, і зараз вони вбралися у святкове
вбрання.
Дидактична гра «Який одяг?»
Мета: закріпити знання дітей про назви одягу; вчити класифікувати його від-
повідно до призначення (домашній, святковий, спортивний, повсякденний);
розвивати мислення, кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до одягу
різного призначення.
Матеріали та обладнання: предметні картинки або лялькове вбрання різного
призначення.
Хід гри. Вихователь пояснює, що до магазину надійшло дуже багато різного
товару, нас із вами просять про допомогу.
Для того щоб покупцям було зручніше обирати для себе одяг, його слід розпо-
ділити відповідно до призначення.
Діти по черзі беруть предметну картинку, називають одяг, пояснюють його
призначення і ставлять картинку до відповідної ляльки.
Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
Тема: «Вивчення вірша М. Познанської “Про золоті руки”»
Програмові завдання:
— поглибити знання дітей про руки як невід’ємну частину людського
організму;
— ознайомити з будовою рук, назвами пальців;
— формувати уявлення про значення рук для людини, їх функції;
— вчити виразно читати та запам’ятовувати вірш;
— виховувати повагу до працьовитих людей.
Матеріали та обладнання: ілюстрації, на яких зображені люди, що викону-
ють різноманітні дії.
План
1. Розглядання рук. Діти називають частини рук (передпліччя, лікоть, кисть,
долоня, пальці).
2. Дидактична вправа «Ручка права, ручка ліва». Розглядання ілюстрацій,
на яких зображені люди, що виконують різноманітні дії. Описати дії, повто-
рити їх самостійно.
3. Дидактична вправа «Що вміють руки». Діти називають дієслова (писати,
в’язати, шити, грати, готувати тощо).
4. Дидактична вправа «Руки які?». Вихователь пропонує дітям пояснити,
коли руки називають невтомними, золотими тощо.
5. Читання вірша М. Познанської «Про золоті руки».
Сідайте, діти, у гурті:
Зустрілися ми знову!
Про славні руки золоті
Я поведу розмову.
Ті руки звичні до землі,
Будують, вміють шити…
Ми часто бачим мозолі
На їх долонях, діти.
Всі вдячні золотим рукам,
Я теж їх поважаю.
Тож хочу розповісти вам
Усе про них, що знаю.
Запитання: Про що ведеться розмова? Що вміють робити руки? Що
з’являється на натруджених руках?
6. Повторне читання і заучування вірша. Читання вірша дітьми (2–3 дитини).
7. Підсумок. Міркування дітей «Як треба берегти руки?».
Віртуальна екскурсія до ательє
Мета: поглибити знання дітей про професії людей найближчого оточення;
вчити вирізняти особливості окремих професій; розвивати увагу, слухове
сприйняття, пам’ять.
Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (художня праця)
Тема: «Прикрасимо ляльковий одяг» (пришивання ґудзиків та бантиків)
Програмові завдання:
— ознайомити дітей з прийомами роботи ниткою і голкою;
— вчити правильно поводитися з голкою, всиляти нитку в голку і зав’язувати
вузлик, пришивати ґудзик та бантик;
— виховувати обережне поводження з голкою.
Матеріали та обладнання: голка в голочниці, нитки, ґудзики та бантики,
ляльковий одяг.
План
1. Вихователь загадує загадку про голку з ниткою. Для чого вони потрібні?
2. Демонстрація того, як потрібно відміряти нитку, відрізати її ножицями.
Вихователь роздає дітям голки, показує та пояснює, як потрібно всиляти
нитку, складати кінці разом і зав’язувати вузлик.
3. Розглядання лялькового одягу, запропонувати прикрасити його ґудзиками
та бантиками. Наголошення на техніці безпеки.
4. Самостійна робота дітей. У процесі роботи вихователь допомагає дітям.
5. Підсумок. Обговорення і оцінювання дитячих робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар