Доброго ранку! Не забуваємо робити ранкову гімнастику, снідати і слухатися батьків.
Заняття з розвитку мовлення і мовленневого спілкування. Література.
Читання і вивчення вірша Л. Первомайського «Срібні дерева».
Срібні дерева — срібне гілля,Сріблом пухнастим вкрита земля,
Срібні у синьому небі хмарки,
В срібних заметах срібні стежки,
Срібний-пресрібний ліс приберіг
Запитання: Чому взимку дерева схожі на срібло? Чим укрито гілля дерев? Чи
приємно нам дивитися на засніжені дерева? Чому?
Наступне заняття з ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Врятуємо звірів від голоду й холоду»
сліди диких тварин? Сліди яких тварин можна знайти в лісі?
2. Розглядання панно із зображенням різних тварин. Запропонувати при-
кріпити сніжинку біля тих тварин, яких можна зустріти взимку. Чому ви не
прикріпили сніжинки біля ведмедя, їжачка? Яких ще тварин ви не зможете
побачити взимку? Чому?
3. Читання уривка оповідання Г. Скребицького «Хто як зимує?». Чому тва-
рини і птахи наближаються до людських осель взимку? Чим живиться зай-
чик зимою? Як зайчик захищається від ворогів? Чому білка не боїться моро-
зу? Де живе вовк? Чому його називають хижаком? Кого ще називають хижа-
ком? Для чого лисиці такий довгий і пухнастий хвіст?
4. Дидактична гра «Хто де живе» (вихователь кидає м’яч дитині і називає
тварину, а дитина, повертаючи м’яч, називає місце, де живе ця тваринка
взимку).
5. Продовження бесіди про тварин взимку. Яка небезпека загрожує тваринам
взимку? Чим їм можна допомогти? Хто і як це може зробити? Пояснення про
те, що тваринам треба допомагати, підтримувати, щоб не загинули.
6. Підсумок. Запропонувати пригадати, чим живляться дикі тварини і «нагодувати» їх.
Рухлива гра «Чижик у клітці»
Мета: вдосконалювати навички підлізання під дугою та стрибків на обох ногах; розвивати спритність і швидкість.
Немає коментарів:
Дописати коментар