Доброго ранку!
Мета: поглибити знання дітей про зміни в стані живої та неживої природи; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття.
Запитання: Які зміни відбулися в живій природі? Чим особливий цей місяць? Назвіть весняні місяці.
Заняття: Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Показ мод»
I. Вступна частина.
Ходьба з рухами рук: крок правою ногою — руки в сторони, лівою ногою —
руки униз (30 с). Ходьба на зовнішньому та внутрішньому боці стопи (25 с).
Біг у середньому темпі (35 с). Ходьба. Перешикування в колону по троє.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Добридень, сонечко».
II. Основна частина.
— Стрибки з ноги на ногу з просуванням уперед на відстань 4 м (5–
6 підходів).
— Кидання м’яча обома руками від грудей (8–10 разів) та з-за голови
(8–10 разів).
Гра «Хто перший?»
III. Заключна частина.
Ходьба у повільному темпі на носках, як лисичка (40 с).
Заняття: Логіко-математичний розвиток
Тема: «Числа від 1 до 10. Розв’язування задач»
Програмові завдання:
— продовжувати лічити в межах 10;
— закріпити вміння співвідносити кількість предметів із цифрою, знання
про склад чисел у межах 10;
— вправляти в умінні складати задачі, розрізняти й називати геометричні
фігури;
— розвивати зорову пам’ять; виховувати прагнення допомагати одне одному.
Матеріали та обладнання: демонстраційний: картки із цифрами 1–10;
три хмаринки із числами 5, 7, 9; крапельки (дві картки — з двома краплями,
дві — з трьома, по одній — з чотирма, сімома); малюнки із зображенням тва-
рин (заєць, лев, слон, черепаха); роздавальний: картки із цифрами 1–10, лі-
чильні палички, чотири паперові смужки різної довжини.
План
1. Психогімнастика.
2. Гра «Не помились».
Діти викладають перед собою числовий рід від 1 до 10.
— Покажіть сусідів числа 5. Яке число на одиницю більше, ніж число 5?
3. Гра «Веселі краплинки».
На фланелеграфі розміщено три хмаринки із числами 5, 7, 9.
Під хмаринкою з числом 5 — дві краплинки (на першій намальовано дві
краплинки, на другій — три), на столі у вихователя краплинки із трьома,
чотирма, сімома, двома крапками. Вихователь пропонує дітям розглянути
хмаринки й краплинки та назвати число, розташоване на кожній.
4. Фізкульхвилинка.
5. Розв’язування задачі.
Вихователь пропонує дітям викласти перед собою 10 лічильних паличок
і в ході розв’язування задачі викладати їх необхідну кількість.
• На подвір’ї гуляли дві курки. Покладіть стільки паличок, скільки лап
у курок. Потім на подвір’я вийшов півень. Покладіть стільки паличок, скіль-
ки лап у півня.
— Скільки паличок ви поклали? Скільки лап у птахів, які гуляють на
подвір’ї? Із яких двох менших чисел складається число 6? (4 і 2.)
• У гості до кішки Мурки прийшла собачка Жучка. Покладіть стільки паличок,
скільки лап у Мурки. А під ними — стільки паличок, скільки лап у Жучки.
— У кого більше (менше)? Скільки всього лап у тварин? Із яких двох менших
чисел складається число 8? (4 і 4.)
6. Гра «Хто найшвидший?».
На фланелеграфі розміщено малюнки із зображенням тварин (заєць, лев,
слон, черепаха). На столах у дітей чотири паперові смужки різної довжини.
— Одного разу посперечалися тварини, хто з них швидше за всіх бігає. Заєць
доводив, що він швидший за лева. А лев не погоджувався й говорив, що змо-
же наздогнати й перегнати зайця. Черепаха намагалася переконати слона,
що теж зможе його перегнати. А як думаєте ви?
Дітям пропонується обрати смужки потрібної довжини: чим довша смужка,
тим швидше бігає тварина — і за проханням вихователя показати, хто най-
швидший або найповільніший.
7. Підсумок. Подивіться на картинку. Кого ви побачили на весняній галяви-
ні? У кого більше лап: у півня чи у кішки Мурки?
Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)
Тема: «Лялька в гарній сукні»
Немає коментарів:
Дописати коментар