Цей день в Україні запроваджений на честь українських воїнів — борців за свободу України, передовсім воїнів Київської Русі, козаків, січових стрільців, бійців Армії УНР, УПА та діячів ОУН.
Розкажіть дітям про професію захисника Батьківщини, її важливість для кожного з нас, про те, кого захищають українські воїни, якими вони мають бути.
- Вправа-роздум “Яким має бути захисник Батьківщини?”: діти по черзі називають риси характеру воїнів.
- Гра-спогад “Чим наші захисники користуються?”: діти по черзі називають необхідні військовим предмети побуту.
Заняття: Ознайомлення із соціумом
Тема: «Всі професії важливі — вибирай на смак»
Програмові завдання:
— систематизувати знання дітей про працю дорослих;
— розширювати уявлення про професії, їх значення, основні трудові дії та ін-
струменти, якими необхідно користуватися;
— збагачувати словниковий запас дітей назвами професій та інструментів;
— розвивати бажання брати участь у посильній праці.
— виховувати повагу до праці дорослих.
Матеріали та обладнання: ілюстрації із серії «Ким бути?», предмети або
предметні картинки.
План
1. Загадка про руки:
Їх у нас всього лиш дві,
Але дуже майстрові:
Кожен день вони працюють:
Шиють, варять, щось будують. (Руки)
— Для чого потрібні руки?
2. Тлумачення прислів’я.
Роботящі руки гори звернуть.
3. Розглядання ілюстрацій із серії «Професії».
Запитання: Людина якої професії зображена на ілюстрації? Які інструменти
їй необхідні для роботи? Яка з цих професій найважливіша і чому?
4. Дидактична гра «Що було б, якби…» (якби не було тієї чи іншої професії).
Підвести дітей до розуміння того, що всі професії важливі.
5. Дидактична вправа «Що предмет розповість про себе». Зі скрині діти виби-
рають собі який-небудь предмет і від його імені намагаються цікаво розпові-
сти, чим він є, з чого зроблений, хто його зробив, для чого він призначений.
6. Дидактична гра «Хто і що робить цим предметом». Вихователь називає
предмет, а діти відповідають на запитання: Що ним роблять? Хто?
7. Підсумок. Запропонувати дітям намалювати, ким би вони хотіли стати
в майбутньому.

Немає коментарів:
Дописати коментар