Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, травня 2

"Міжнародний день астрономії"

Привіт! Сьогодні в нас День астрономії!

Бесіда «Ю. Гагарін — перший космонавт»
Мета: познайомити дітей з першим космонавтом, який полетів у космос; ви-
ховувати захоплення мужністю, вольовими якостями цих людей, бажання
готуватися до таких професій.
Запитання: Хто такі космонавти? Як звати першу людину, яка полетіла
у космос? Хто може стати космонавтом? Як треба готуватися до польоту?

Хто з вас хоче бути космонавтом?

 Це професійне свято тих, чия діяльність безпосередньо пов’язана з астрономією — однією з найстаріших наук на Землі, а також усіх, хто цікавиться таємницями зірок, планет, космосу.

Цього дня разом з малятами станемо екіпажем справжнісінького космічного корабля та здійснемо захопливу мандрівку в космічну далечінь — покажимо красу незвіданого, такого далекого і водночас близького, космосу, здійснемо подорож до планет Сонячної системи та зірок.


Тож пропоную переглянути космічне відео:



Заняття: Художньо-продуктивна діяльність (колективне малювання)
Тема: «Космічні фантазії»
Програмові завдання:
— продовжувати вчити дітей малювати враження від почутого та побаченого,
використовуючи різні матеріали та техніки малювання;
— закріпити технічні прийоми графічного зображення, знання елементів зо-
бражувальної грамоти (малюнок, лінія, композиція), технічні прийоми робо-
ти з крейдою;
— розвивати творчу уяву, естетичне сприйняття навколишнього світу;
— виховувати вміння доводити справу до кінця, любов і повагу до космо-
навтів.
Матеріали та обладнання: ілюстрації, які зображують космічні пейзажі,
іграшкова космічна ракета та космонавти, аудіозапис музичних творів групи
«Зодіак», картон (чорного, синього, фіолетового кольорів), кольорова крейда,
серветки.
План
1. Слухання музичних космічних творів. Що вам нагадує ця музика? Що ви
собі уявляєте? Розглядання космічних пейзажів: дати оцінку кольоровому
рішенню композицій.
2. Мотивація: давайте помандруємо за нашими мріями в космічні простори
та відобразимо нашу уяву на папері.
3. Пояснення техніки малювання крейдою на кольоровому картоні: крей-
да добре розтирається і створює незвичайні космічні переходи кольорів.
Нагадати дітям прийом композиції.
4. Фізкультхвилинка «Космічна фантазія» (психогімнастика під музичний
супровід).
5. Самостійна робота дітей. Нагадування про те, що вільний простір аркуша
потрібно заповнювати додатковими елементами відповідно до задуму та теми
роботи.
6. Підсумок, аналіз робіт. Відзначити роботи, в яких діти виявили художні
знахідки, нетрадиційні рішення теми роботи, творчу уяву. Організація ви-
ставки. Запропонувати придумати назву виставки.

Дидактична гра «Сонячна система»

Мета: закріпити знання про планети Сонячної системи, їх розташування на-
вколо Сонця, зовнішній вигляд, знання про різні космічні тіла (комети, метео-
рити, зірки тощо); розвивати асоціативне мислення, інтерес до пізнання світу.
Матеріали та обладнання: «космічний» круг (круг синього кольору з тка-
нини, у центрі — Сонце, навколо нього різні планети, комети, метеорити);
м’ячик — «космічний корабель».
Хід гри. Діти сідають навколо «космічного» круга. Вони по черзі кидають
м’яч — «запускають космічний корабель» і називають, де зупинилися.
Сонце — це зірка, яка дає Землі та іншим планетам світло і тепло.
— Як ви гадаєте, чи можливе життя людей, тварин, рослин, якби не було
Сонця?
— А чи можемо ми бачити Сонце вночі?
— Звідки воно щоранку з’являється?

Немає коментарів:

Дописати коментар

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...