Сподіваюсь, що все гаразд і ви прокинулися в чудовому настрої!
Тож поговоримо сьогодні про комах, та не звичним способом, а розгадуванням загадок.
Заняття 1: Ознайомлення з природнім довкіллям "Комахи"
Ви готові? Тоді перша загадка:
До квіточки лечу,
Лечу – дзижчу.
Дзум-дзум-жу-жу! –
Як звуть – не скажу.
(Бджола)
Дітям пропонується зображення бджоли:
Розгляньте уважно цю комашку та скажіть, що у неї є?
– Чому ми боїмося бджолу?
– Чи завжди бджоли жалять?
Послухайте історію про хлопчика Женю:
Женя з бджолами не дружив –
Завжди Женя бджіл дражнив.
Женю бджоли не жаліли –
Та дражнила нажалили!
– Чому не можна дражнити бджіл?
– Чому ви боїтеся бджолиних укусів?
– Що робити, якщо через вашу необережність бджілка все-таки вкусить?
Наступна загадка:
Летить – пищить.
Сяде – мовчить.
Хто його вб’є,
Свою кров проллє.
(Комар)
– Чим неприємні комарині укуси?
– А ще від цих укусів іноді можна захворіти. Тому з комариками краще не зустрічатися. У аптеках продаються засоби для боротьби з комарами.
Проводимо фізкультхвилинку:
Вийшли жаби полювати,
Комарів лихих ганяти.
Скік та скік!
Комарик зник…
Другий, третій –
На язик!
Віршик супроводжується відповідними рухами.
Знову пропонується загадка:
Хто дзижчить уже від ранку,
Лізе в мисочку сметанки.
Спати діткам заважає,
Попід стелею літає?
(Муха)
Чим небезпечні мухи?
– Що робити, щоб мухи не завдали нам шкоди? …
Наприкінці заняття, пропоную зображення комах, серед яких потрібно вилучити небезпечних.
Гра «Відгадай загадку»
Я труд поважаю
Все літо літаю у поле до гаю
Збираю медок
Із різних квіток.
Кого не люблю
Того жалом колю (Бджілка)
Фрукти, цукор полюбляє
Де солодке – відчуває.
В смужку в неї одежина –
Із комах уся родина. (Оса)
В мене довгий хоботок
З квіт збираю я пилок.
Ще яскраві крильця маю,
Безтурботно я літаю. (Метелик)
Заповзята трудівниця
Вона праці не боїться.
Дуже сильна ця комаха –
Називається … (Мураха)
Їх дружина кров з нас п’є,
В неї хист до цього є.
Як під вухом запищить,
Так і хочеться набить. (Комар)
В нього крила, в нього вуса
Трохи я його боюся.
Як летить – так чути звук
Бронзовий великий. (Жук)
Логічна гра:"Впізнай комаху"
Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Музичне.
Це всі заняття на сьогодні.
Бажаю вам тихого дня! До зустрічі!





Немає коментарів:
Дописати коментар