Привіт, діти! Як ваші справи? Сподіваюсь, у вас все добре!
Робимо кожного ранку ранкову гімнастику!
Допомагаємо мамі заправити постіль, скласти іграшки за собою, прибрати брудний посуд після сніданку.
Ви ж вмієте? Так, молодці! Тоді пропоную пограти в дидактичну гру:
Дидактична гра
«Навчіть ляльку накривати на стіл»
Мета: навчати дітей форм мовленнєвого етикету (прохання, подяка, вітання); виховувати ввічливість.
Матеріали та обладнання: торбинка з посудом.
Хід гри. До кімнати заходить засмучена лялька Оленка.
Дорослий: Що лялька Оленка забула зробити? (Привітатися.)
Запам’ятай, Оленко: якщо людина вихована, то вона завжди говорить добрі слова. Але в Оленки сьогодні все не так. Ось послухайте!
Все не так сьогодні,
Все навкруг не так:
Чомусь цукерка не солодка,
Проміння сонечка холодне.
У чому ж річ? Скажу вам прямо…
Образилась на мене мама.
Піду пробачення попрошу,
Хай знову стане все хорошим.
Діти, яким необхідно бути, щоб не ображати маму? (Вихованим, увічливим, чепурним.) Давайте допоможемо ляльці помиритися з мамою.
Ось у вас є чарівна торбинка, вона розкривається лише тоді, коли ви промовите ввічливе слово. Послухайте, як я говоритиму: «Доброго дня, торбинко!»
(Дорослий дістає з торбинки іграшковий посуд. Це спонукає дітей до самостійного вживання слів: «добрий день», «будь ласка», «вибачте», «дякую».)
Діти пригадують і називають слова, а торбинка «дарує» їм посуд. Діти допомагають ляльці накрити стіл для мами.
Діти, як ви вважаєте, чи пробачить мама Оленку? Ми їй подаруємо торбинку з ввічливими словами.
А зараз, коли ви такі розумнички, переходимо до занять:
Заняття 1: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. Тема:"Весняна казочка"
Фізкультхвилинка
Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Музичне.
На вихідних, пропоную переглянути мультфільм:
Це всі заняття на сьогодні.
Немає коментарів:
Дописати коментар