Сторінки

пʼятницю, березня 29

"Весняна казочка"

 

Привіт, діти! Як ваші справи? Сподіваюсь, у вас все добре! 

Робимо кожного ранку ранкову гімнастику!

Допомагаємо мамі заправити постіль, скласти іграшки за собою, прибрати брудний посуд після сніданку.

Ви ж вмієте? Так, молодці! Тоді пропоную пограти в дидактичну гру:

Дидактична гра

«Навчіть ляльку накривати на стіл»

Мета: навчати дітей форм мовленнєвого етикету (прохання, подяка, вітання); виховувати ввічливість.

Матеріали та обладнання: торбинка з посудом.

Хід гри. До кімнати заходить засмучена лялька Оленка.

Дорослий: Що лялька Оленка забула зробити? (Привітатися.) 

Запам’ятай, Оленко: якщо людина вихована, то вона завжди говорить добрі слова. Але в Оленки сьогодні все не так. Ось послухайте!

Все не так сьогодні,

Все навкруг не так:

Чомусь цукерка не солодка,

Проміння сонечка холодне.

У чому ж річ? Скажу вам прямо…

Образилась на мене мама.

Піду пробачення попрошу,

Хай знову стане все хорошим.

Діти, яким необхідно бути, щоб не ображати маму? (Вихованим, увічливим, чепурним.) Давайте допоможемо ляльці помиритися з мамою. 

Ось у вас є чарівна торбинка, вона розкривається лише тоді, коли ви промовите ввічливе слово. Послухайте, як я говоритиму: «Доброго дня, торбинко!» 

(Дорослий дістає з торбинки іграшковий посуд. Це спонукає дітей до самостійного вживання слів: «добрий день», «будь ласка», «вибачте», «дякую».)

Діти пригадують і називають слова, а торбинка «дарує» їм посуд. Діти допомагають ляльці накрити стіл для мами.

 Діти, як ви вважаєте, чи пробачить мама Оленку? Ми їй подаруємо торбинку з ввічливими словами.

А зараз, коли ви такі розумнички, переходимо до занять:

Заняття 1: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. Тема:"Весняна казочка"

Фізкультхвилинка 

Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Музичне. 


Спостереження за весняними явищами природи

Мета: продовжувати вчити дітей помічати висоту стояння сонця та залежність між нею і кількістю тепла і світла; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати інтерес до неживої природи.

Дорослий звертає увагу дітей на стан погоди.
Запитання: Чому потеплішало? Від чого надворі стає тепло? Де зараз сонце?

Можна прочитати віршовані рядки О. Лупія.

Рано-рано сонце встало,
Гарних діток привітало,
Побажало швидко встати
Та розумними зростати.

Сонце стало вище підніматися над землею, воно яскравіше світить і сильніше
гріє.

На вихідних, пропоную переглянути мультфільм:


Це всі заняття на сьогодні. 
Бажаю спокійних вихідних!
Пам'ятайте про правила безпеки!
Миру всім нам!

Немає коментарів:

Дописати коментар