Сторінки

четвер, березня 28

"Ми веселі діти"

 

Заняття 1: Здоров’я та фізичний розвиток

Тема: «Ми веселі діти»

Програмові завдання:

— повторити комплекс загальнорозвивальних вправ;

— закріпити вміння лазити по похилій драбині та прокочувати м’яч по підлозі;

— розвивати уяву, уміння швидко орієнтуватися в просторі й реагувати на сигнал;

— виховувати бажання займатися фізкультурою.

Матеріали та обладнання: куб, м’яч.

План

I. Вступна частина.

Ходьба у середньому темпі (35 с). Ходьба зі зміною темпу за сигналом вихова￾теля (25 с). Біг у середньому темпі (25 с).

Комплекс загальнорозвивальних вправ «Будуємо дім для родини».

II. Основна частина.

— Лазіння зігнувшись по драбині з упором на руки; кінець драбини покладено на куб.

— Прокочування одне одному м’яча по підлозі, обома руками знизу, на відстані 2,5–3 м.

Гра «Ми веселі діти».

III. Заключна частина.

Ходьба у повільному темпі (40 с). Вправи на дихання.

Дидактична гра:

Заняття 2: Логіко-математичний розвиток

Тема: «Порядкова лічба. Орієнтування в просторі»

Програмові завдання:

— продовжувати вчити кількісної й порядкової лічби, вживати слова перший, другий, третій;

— закріпити вміння орієнтуватися в просторі, користуючись поняттями «перед», «за»;

— розвивати довільну пам’ять;

— виховувати позитивне ставлення до занять.

Матеріали та обладнання: демонстраційний: лялька Наталка, іграшка ведмедик, різні іграшки для гри «Магазин»; роздавальний: картка із зображенням різнокольорових м’ячів: два маленькі червоного кольору, два великі — жовтого кольору.

План

1. Гра «Магазин». Вихователь повідомляє, що Наталка і ведмедик зібралися до їжачка на день народження. Вони пішли в магазин іграшок, щоб вибрати йому подарунок. Пропонує піти разом із ними.

Вихователь самостійно визначає кількість предметів (іграшок) для лічби й викладає їх на столі.

Діти розглядають і називають, які іграшки є в магазині. Потім пропонує дітям разом полічити іграшки. 

Скільки всього іграшок? Яка іграшка перша? Друга? Третя? Яка іграшка стоїть перед пірамідкою? Після пірамідки?

Аналогічно визначається місце розташування інших іграшок.

2. Гра «Чого не стало?». Діти заплющують очі, вихователь ховає будь-яку іграшку з тих, що лежать на столі. Діти розплющують очі й відгадують, якої іграшки бракує. У процесі гри також закріплюються поняття «перед», «за».

3. Фізкультхвилинка.

4. Гра «М’яч». У кожної дитини є картка із зображенням різнокольорових м’ячів: два маленькі м’ячика червоного кольору і два великі — жовтого.

Вихователь пояснює: щоб довідатися, що друзі подарували їжачкові на день народження, треба відгадати загадку.

* * *

Хоч буваю часто битий,

Але зовсім не сердитий.

Я стрибаю, веселюся.

Чи вгадали, як я звуся? (М’яч.)

Скільки маленьких м’ячиків? Якого вони кольору?

Потім вихователь пропонує покласти ліворуч від різнокольорового м’яча два маленькі м’ячики, праворуч стільки ж великих м’ячиків.

Скільки великих м’ячів ви поклали? Якого вони кольору?

5. Підсумок. Куди ходили за подарунками Наталка й ведмедик? Скільки всього іграшок було в магазині?

Рухлива гра «Біжіть до мене»

Мета: вдосконалювати вміння дітей виконувати рух за сигналом і біг по прямій; вчити орієнтуватися у просторі, виховувати увагу.

Немає коментарів:

Дописати коментар