Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, березня 12

"Моя сім'я"

Доброго ранку усім-усім! Як ваші справи? 

Сподіваюсь, у вас все добре. Не нехтуйте сигналами повітряної тривоги та бережіть себе!

А ми починаємо наші заняття:

Заняття 1: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Тема: «Моя сім’я»

Програмові завдання:

— формувати вміння за допомогою дорослого складати описову розповідь за картиною;

— уточнити та закріпити знання дітей про родину, членів сім’ї;

— вчити дітей розповідати про свою родину;

— поповнювати словниковий запас;

— розвивати мовлення, вдосконалювати навички словотворення;

— виховувати любов та повагу до членів родини.

Матеріали та обладнання: картина «Сім’я».

План

1. Ігрова ситуація — вихователь демонструє дітям картину «Сім’я».

Запитання: Хто зображений на картині? Що робить мама? Що робить тато?  Чим займається дідусь? Що робить бабуся? Чим займається хлопчик? Що робить дівчинка? Як можна назвати одним словом усіх, кого ми бачимо на картині? Яка ця родина?

2. Складання коротенької розповіді за картиною «Сім’я».

Орієнтовна розповідь. «На картині зображена родина: мама, тато, син, дочка, дідусь та бабуся. Мама збирає у садку яблука в кошик. Тато майструє. Дідусь читає газету. Бабуся в’яже шкарпетки. Діти граються надворі: хлопчик —  з цуциком, дівчинка — із кошенятком. Ця родина дуже дружна.

3. Дидактична гра «Хто у світі найголовніший?». Пропонуємо дітям  по черзі назвати членів своєї родини і розповісти, хто чим займається, хто що  робить у сім’ї. Якщо дитині важко відповісти, хто що робить у сім’ї, їй у пригоді стануть ілюстрації. Діти називають, хто найголовніший у сім’ї та чому. 

Наприкінці гри маємо наголосити на тому, що головні у світі всі — і діти, і дорослі.

4. Пальчикова гімнастика «Родина».

5. Дидактична гра «Маленькі помічники». До дітей завітав засмучений ведмедик. Він посварився з мамою, тому що не хотів прибирати свої іграшки на місце. А тепер не знає, як помиритися з мамою.

Запитання: Чи ображаєтеся ви на рідних, коли вони вас сварять? Як ви допомагаєте вдома своїм рідним?

Пропонуємо дітям пригадати, як вони допомагають удома. Усю свою допомогу діти «складають» у скриньку, яку потім подарують ведмедикові, щоб він також учився допомагати своїй мамі та не забував про це.

Діти по черзі розповідають, як вони допомагають удома мамі, татові, братикові, сестричці, бабусі, дідусеві, а свої розповіді «складають» у скриньку.

6. Підсумок. Ведмедик дякує дітям за чарівну скриньку і повертається до лісу миритися з мамою та допомагати їй.

Заняття 2: Здоров’я та фізичний розвиток 

Спостереження за будинками

Мета: розвивати вміння орієнтуватися в навколишньому середовищі; дати дітям знання про те, що всі будинки різні; виховувати любов до рідної домівки.

Звертаємо увагу на житловий масив біля дитячого садка.

— Що ви бачите на вулиці?

— Для чого потрібні будинки?

— Чи всі вони однакові?

— Скільки у такому будинку вікон, дверей, балконів?

У місті збудовано багато різних будинків, у яких живуть люди.

Немає коментарів:

Дописати коментар

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...