Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, лютого 26


Діти, як ви провели вихідні? Де були? Що цікавого робили? Чи не хворієте ви?
Сподіваюсь, що у вас все добре! Ви тепло одягаєтесь, коли йдете на вулицю і миєте руки з милом, коли повернулися, так чи ні?
Так! Молодці, мої малята!

Тож пропоную почати наші заняття, згодні?
Тоді почнімо!

Заняття 1: Логіко-математичний розвиток. Тема:"Прямокутник. Порівняння множин"


Спостереження за хмарами

Мета: поглибити знання дітей про хмари.

Пропонуємо відгадати загадку: 
«Одне рядно сім баб тягло». (Хмари.)



Запитання: Про що ця загадка? Якого кольору небо? Чому переважають сірі тони? Які хмари за розміром? Хмари можуть бути схожі на щось чи на когось? 

Заняття 2: Здоров’я та фізичний розвиток.

Програмові завдання:
— розучити комплекс загальнорозвивальних вправ;
— закріпити вміння пролізати під дугою та ходити по похилій дошці;
— виробляти спритність під час гри «Снігова доріжка»;
— розвивати координацію рухів, рівновагу, спритність, уміння узгоджувати свої рухи з рухами інших;
— виховувати увагу, інтерес до явищ природи, а також вміння реагувати на сигнал вихователя під час гри.

План
1. Вступна частина.
Шикування. Ходьба парами, не тримаючись за руки — «вирушаємо у подорож» — 45 с; біг урозтіч по всій кімнаті — «полетіли сніжинки» — 30 с.
Шикування в коло. 
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Веселі сніжинки»:
— піднімання рук у сторони — «сніжинки прокидаються»;
— перекочування зі спини на живіт — «сніжинки бавляться»;
— нахили тулуба вперед — «поїхали на санчатах»;
— піднімання прямих ніг угору по черзі — «перевіряємо лижі»;
— ходьба звичайна на носках — «маленькі сніжинки».

2. Основна частина.


Гра-імітація: «Сніжинки»
Пропонуємо дітям уявити, що вони — сніжинки, які летять із хмаринки на землю.
Діти в супроводі спокійної музики, у ритмі мелодії виконують танцювальні
рухи, що відображають політ сніжинок: кружляють, плавно змахуючи руками; пересуваються легким бігом; пританцьовують, узявшись за руки парами та утворюючи маленькі кола (імітують лапатий сніг) та інше.

3. Заключна частина.
Ходьба по звивистій стежинці у повільному темпі (40 с). Ходьба по доріжці здоров’я.

Дидактична гра «Що буває взимку?»

Мета: закріплювати з дітьми ознаки зими; учити добирати прикметники до іменників; розвивати мовлення, пам’ять, мислення.

Обладнання: м’яч.

Дорослий кидає дітям по черзі м’яч, ставить дітям запитання.

Зима яка?

Які дерева взимку?

Взимку сонечко яке?

Що можна зліпити зі снігу?

Що буває коли мороз?

Кожна дитина відповідає на запитання і кидає м’яч дорослому.

Немає коментарів:

Дописати коментар

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...