Добрий ранок! Робимо ранкову гімнастику, приводимо себе до ладу та починаємо наші заняття.
Пропоную порухатися з бджілкою:
Заняття: Логіко-математичний розвиток (на основі конструювання)
Тема: «Перехрестя» (будівельний матеріал)
Програмові завдання:
— закріплювати вміння дітей споруджувати колективні будівлі, працювати
разом, поєднувати свої будівлі за одним задумом й використовувати його
під час гри;
— стимулювати в дітей творчу ініціативу, фантазію, практичне експеримен-
тування пошукового характеру;
— виховувати дружні стосунки під час колективної роботи, зацікавленість до
ігор з будівельним матеріалом.
Матеріали та обладнання: дрібний та крупний будівельний матеріал, універ-
сальні пластмасові конструктори, іграшкові машинки.
План
1. Пригадати спостереження за рухом транспорту та пішоходів на перехресті.
Запитання: Що допомагає водіям дотримуватись правил дорожнього руху на
перехресті? Для чого потрібен світлофор? Які дорожні знаки допоможуть лю-
дям правильно перейти перехрестя? Як ви гадаєте чи обов’язково дотримува-
тись правил дорожнього руху? Що може трапитись?
2. Мотивація: давайте збудуємо перехрестя і, використовуючи його у грі, за-
кріпимо правила дорожнього руху.
3. Розглядання ілюстрації «Перехрестя»: звернути увагу на споруди, які роз-
ташовані поряд, їх форму, розмір, розміщення.
4. Об’єднання дітей у підгрупи, обговорення споруд, які буде конструю-
вати їхня підгрупа. Нагадати техніку міцного поєднання конструкцій.
Колективна робота дітей.
5. Підсумок — обігрування споруди з використанням дорожніх знаків та
іграшкових машин для закріплення правил дорожнього руху.
Немає коментарів:
Дописати коментар