Загальна кількість переглядів сторінки

середа, січня 11

Міжнародний день "ДЯКУЮ"

Вітаю! Як справи? Поснідали? Скажіть мені, будь ласка, яка зараз пора року? 

Так, вірно, зима.  Молодці! А який місяць? Так, січень. Розумнички! 

Щороку 11 січня у світі святкують чудове свято — Міжнародний день “Дякую”. Щира подяка завжди викликає позитивні емоції та теплі відчуття.

Починаймо наші заняття:

 1.Логіко-математичний розвиток. "Число та цифра 8.Склад числа 8.Піраміда."

І. Організаційний момент.

Психогімнастика «Здрастуйте ручки!»

Діти утворюють коло, промовляючи хором: «Добрий день, наші вічка,

вушка, носик, щічки, ротик,ручки, ніжки !» і торкаються названої

частини тіла, показують ручки, виставляють ніжку, тощо.

-         Скільки в тебе очей?

-         Скільки в тебе носиків?

-         Скільки в тебе рук?

Вихователь виставляє перед дітьми глобус.

-         Глобус, це макет нашої планети Земля. На ній розташовано багато континентів, країн. (розгляд глобуса).

ІІ. Мотивація

-         Вирушимо в подорож, та дізнаємось, хто живе на нашій планеті Земля.

Вихователь з дітьми рухається групою.

ІІІ. Основна частина.

         Розгляд ілюстрацій-силуетів дівчаток різних національностей.

-         Скільки дівчаток ? (7).

-         Додамо зображення дівчинки в українському національному одязі.  Скільки стало дівчаток? (8).

-         Як ми отримали число вісім?

-         Число вісім означимо цифрою 8?

Вихователь демонструє картку з цифрою 8.

-         Знайдіть серед своїх карток цифру 8. Обведіть її пальчиком по контуру. Намалюйте її пальчиком по контуру. Намалюйте її в повітрі.

Д\г «Виклади по порядку»

Вихователь пропонує дітям викласти пропущені цифри в ряду.

 

1

 

3

 

5

 

 

8

 

         Д/г «Що їде, пливе і літає?»

-         Наші дівчатка дуже хочуть повернутися до дому, до своїх країн. Яким чином вони можуть дістатися додому, адже на глобусі між країнами розташовані моря, океани, гори та континенти?

-         Так, їм у пригоді стане транспорт. Давайте розповімо дівчатам, що ми знаємо про транспорт, і розкладемо його по місцях.

На дошці зображення дороги, води, неба. На столі зображення різних видів транспорту, діти по черзі і підходять до дошки вибирають зображення транспорту, розповідають про нього і прикріплюють до зображення виду пересування.

Фізкультхвилинка

Д/г «Подорож додому»

-         Одна дівчинка поїхала автобусом, решта – потягом. Викладіть. Будь ласка, перед собою один синій кружечок і сім червоних. Скільки їх усього? (8)

-         Так, число вісім складається з двох менших чисел – 1і 7.

-         Інший приклад. Дві дівчинки поїхали потягом, а 6 – полетіли літаком. Скільки їх разом? (8)

-         Число вісім складається також із 2 і 6.

-         А що було б, якби троє дівчаток летіли  літаком, а п’ятеро – їхали автобусом?

-         Викладімо 3 синіх та 5 червоних кружечків. Що можна сказати про склад числа вісім, адже разом скільки кружечків? (8)

-         Вісім складається з 3 і 5.

-         Можливо, що четверо дівчаток поїдуть потягом і ще четверо вирушать на кораблі.

-         Викладіть відповідну кількість кружечків. Скільки їх разом? (8)

-         Число вісім складається з двох четвірок.

ІV. Підсумок.

-         Скількох іноземних гостей ми сьогодні бачили?

-         Скільки всього було дівчат?

-         З якою цифрою ми познайомились сьогодні?

-         На чому дівчата подорожували?

2.Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення "Зимові забави." Власна розробка


3.Здоров'я та фізичний розвиток.

І. Вступна частина
Ходьба у середньому темпі (25 с); ходьба на зовнішній і внутрішній стороні
стопи (25 с); біг, за сигналом діти переходять на ходьбу, а потім знов продо-
вжують біг (повторити 3–4 рази). Перешикування в колону по троє.
Повторення комплексу загальнорозвивальних вправ «Веселі теслярі».
II. Основна частина
— Прокочування м’яча обома руками у «ворота» (поставлені кеглі або куби-
ки на відстані 50 см один від одного) (повторити 16–20 разів).
— Пролізання в обруч (прив’язаний між стояками) правим і лівим боком, піс-
ля пролізання сплески у долоні над головою. (Повторити 5–6 разів).
Гра «Голка-нитка».
III. Заключна частина. Ходьба у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (35 с).

Немає коментарів:

Дописати коментар

"День фізкультури і спорту України"

  Хвилина мовчання  Ранкова гімнастика  Свято День фізичної культури і спорту в Україні відзначається в другу суботу вересня. Офіційно засно...