Сторінки

вівторок, березня 26

"Маленькі кухарі"


Заняття 1: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. Тема: "Приготуємо обід"

Гра-імітація «Що це за людина?»

Мета: вчити дітей наслідувати дії дорослого.

Хід гри. Дорослий показує дітям різні дії, що зображують людей різного роду діяльності, та пропонує відгадати, кого показують, і якомога тточніше повторити аналогічні рухи.

Наприклад: двірник, що підмітає двір; спортсмен, що робить фізкультурні вправи; бабуся, що спирається на паличку, і т. д.

Якщо діти вагаються, можна їм допомогти підказкою: Це — двірник. Чим займається він, що робить?

Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Музичне. 

Спостереження за вітряною погодою

Мета: розвивати спостережливість, увагу, інтерес до явищ природи; вчити дітей помічати та називати явища природи, розповідати про його вплив на об’єкти живої природи.

Дорослий звертає увагу на погоду.

Запитання: Що відбувається з гілками дерев? Чому вони хитаються, адже дерева ніхто не чіпає?

Надворі дме вітер. Чи можемо ми його бачити? Яким буває вітер? Як люди поводяться у вітряну погоду?


Ввечері, виконайте разом з психологом Оксаною Гелетій - мімічну гімнастику:


 На сьогодні заняття закінчили. А завтра поговоримо з вами про посуд. 
Для заняття нам знадобиться: основа круглої форми, кульочок, фарби.

Гарного дня, мої любі!

Немає коментарів:

Дописати коментар