Заняття 1: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. Тема: "Приготуємо обід"
Гра-імітація «Що це за людина?»
Мета: вчити дітей наслідувати дії дорослого.
Хід гри. Дорослий показує дітям різні дії, що зображують людей різного роду діяльності, та пропонує відгадати, кого показують, і якомога тточніше повторити аналогічні рухи.
Наприклад: двірник, що підмітає двір; спортсмен, що робить фізкультурні вправи; бабуся, що спирається на паличку, і т. д.
Якщо діти вагаються, можна їм допомогти підказкою: Це — двірник. Чим займається він, що робить?
Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Музичне.
Спостереження за вітряною погодою
Мета: розвивати спостережливість, увагу, інтерес до явищ природи; вчити дітей помічати та називати явища природи, розповідати про його вплив на об’єкти живої природи.
Дорослий звертає увагу на погоду.
Запитання: Що відбувається з гілками дерев? Чому вони хитаються, адже дерева ніхто не чіпає?
Надворі дме вітер. Чи можемо ми його бачити? Яким буває вітер? Як люди поводяться у вітряну погоду?
На сьогодні заняття закінчили. А завтра поговоримо з вами про посуд.
Немає коментарів:
Дописати коментар