Сторінки

понеділок, березня 18

"День планетаріїв"

 

Доброго ранку, діти! Як ваші справи? Що цікавого було у вас на вихідних?

Сьогодні у нас "День планет", тож ми поговоримо про них, потанцюємо з ними і намалюємо наш рідний дім - планету Земля.
Згодні? Тоді не забуваємо робити ранкову гімнастику і приступаємо до занять:

Заняття 1. Ознайомлення з природнім довкіллям. Тема:"Планетарій"


Послухайте пісеньку і потанцюйте разом з планетами: 


Заняття 2: Художньо-продуктивна діяльність. Малювання. Тема:"Планета Земля"



Ви молодці! З усім впоралися! А я пропоную вам вийти на прогулянку і поспостерігати.

Спостереження за змінами природи з приходом весни

Мета: розширити знання дітей про весняні зміни у природі; розвивати спостережливість.

Діти разом із батьками розглядають ігровий майданчик, звертають увагу на зміни, що сталися на ньому.
Батьки загадують загадку.

Де пройшла краса-дівиця,
Там травиця зелениться,
Пишно квіти зацвітають
І пташки пісень співають. (Весна)

Запитання: Як ви вважаєте, яку пору року називають «Краса-дівиця»? Чому? Що роблять пташки навесні? Що відбувається з квітами?
А з травичкою?

Мовленнєва гра «Порівняй»

Мета: вправляти дітей в умінні добирати слова-порівняння; розвивати асоціативне мислення.

Хід гри. Пропонуємо дітям дібрати фантастичні порівняння до явищ природи.

• Сонечко лагідне, як …
• Хмаринка пухнаста, як …
• Небо синє, як … і т. д

Немає коментарів:

Дописати коментар