Сторінки

четвер, травня 25

Вітаю, мої любі дітки! Сподіваюсь ви в безпеці і готові до занять. 
Робимо ранкову гімнастику, приводимо себе до ладу та снідаємо.
Після сніданку поговоримо з вами про одяг.

Бесіда-розповідь «Як треба одягатися за погодою»
Мета: розвивати спостережливість, вміння добирати одяг залежно від погод-
них умов; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Запитання: Яка сьогодні погода? Чи змінився наш одяг з приходом тепла?
Як треба одягатися у дощову погоду? Чому?

Мовленнєва гра «Із чого наші речі?»
Мета: закріпити вміння утворювати відносні прикметники від іменників;
розвивати знання про назви різних матеріалів та їх зовнішній вигляд.
Матеріали та обладнання: предмети одягу та взуття з різних матеріалів.
Хід гри. Вихователь пропонує розглянути свій одяг і розповісти, з чого він
зроблений.
Діти по черзі показують якусь свою річ і описують: 
«Футболка із бавовни, отже, бавовняна; шуба із хутра — хутряна; черевики зі шкіри — шкіряні».

Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти) Тема: «Читання слів. Схема слів»
Програмові завдання:
— продовжувати вчити дітей виконувати звуковий аналіз слів різної звуко-
складової структури, виділяти словесний наголос і визначати його місце
в слові;
— вправляти у читанні слів та речень, вмінні складати речення на задану
тему;
— розвивати мислення, вміння бачити красу весняної природи;
— виховувати бажання активно діяти на занятті.
Матеріали та обладнання: звукові схеми слів, підсніжники (по одному на
кожну дитину), смужки з розподілами на дві частини, картинки на тему
«Весна».
План
1. Загадка про весну. Назвіть весняні місяці.
У кожної дитини три звукові схеми. Дітям необхідно знайти схеми відповід-
но до назві кожного місяця.
2. Читання вірша про підсніжник.
З-під снігу він з’явився,
Прокинувся від сну,
Усіх запросив радо
Зустріти цю весну.
— Про кого йде мова?
Гра «Визнач місце наголосу» (з підсніжником). У дітей на столах лежать
смужки — одна ліворуч, інша праворуч. Діти аналізують слово: якщо наго-
лос падає на перший склад необхідно покласти підсніжник на початку лівої
смужки, якщо на другий — тоді в кінці смужки, яка лежить праворуч.
Слова: весна, хмара, квіти, сонце, ріка, трава, тепло, шпаки, небо …
3. Гра «Обведи по крапочках». Діти обводять контури предметів, намагаю-
чись не відривати олівець від паперу.
4. Фізкультхвилинка.
5. Читання складів, слів та речень.
ВА ВО ВУ ВИ
ВІЛ ВІВ ВАМ ВОНА ВОНО ВОНИ
ІВАН НОВИНИ НАЛИВ ВИЛИВ СЛИВА
У ОЛІ СЛИВИ.
СЛАВА ВІВ ВОЛА.
6. Вправа «Склади речення». Діти розглядають картинки на тему «Весна»
і складають речення.
7. Зустріч із весною. Діти виразно промовляють слова веснянки.
Ой, весна, весна, днем красна.
Що ти нам, весно, принесла?
8. Підсумок. Чи раді ви зустрічі з весною? Чи любите ви цю пору року?
Розкажіть дівчинці-весні, як ви готувалися до зустрічі з нею (які завдання
виконували на занятті).

Заняття: Логіко-математичний розвиток (на основі конструювання)
Тема: «Шафа для одягу»



Немає коментарів:

Дописати коментар