Сторінки

четвер, квітня 27

 Привіт, мої маленькі друзі. Як ваші справи? Не забули зробити ранкову гімнастику і привести себе до ладу? Молодці! Тоді починаємо наш чудовий день. 


Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти)

Тема: Словоленд


Заняття: Логіко-математичний розвиток (на основі конструювання)
Тема: «Будинок для трьох поросят»

Програмові завдання:
— формувати знання про права дитини, вчити на прикладі казок помічати,
які права порушують казкові герої;
— продовжувати вчити дітей будувати будинок з будівельного матеріалу;
— закріпити назви будівельних матеріалів;
— розвивати здібності до формоутворення;
— виховувати інтерес до будування різних конструкцій за мотивами літературних творів та казок.
Матеріали та обладнання: іграшковий вовк, троє поросят, будівельний матеріал та конструктор.
План
1. Пригадати казку «Троє поросят». Обговорити її та з’ясувати, які права порушив вовк.
2. Мотивація: збудуємо міцний дім для поросят.
3. Розглядання ілюстрацій різних казкових та звичайних будинків, уточнення форми частин, обговорення з дітьми прийомів будування.
4. Демонстрація і пояснення вихователем прийомів виконання роботи.
5. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога підказками, порадами.
6. Підсумок. Запропонувати обіграти побудовані конструкції з іграшковими
персонажами казки.

Музичне заняття за планом музичного керівника.

Немає коментарів:

Дописати коментар