Сторінки

понеділок, березня 13

"Дружня країна"

Вітаю! Відпочили на вихідних? Молодці! Робимо ранкову гімнастику, приводимо себе до ладу, снідаємо і приступаємо до наших занять. Сьогодні ми з вами розберемо дуже важливу тему. Ви вже дорослі і скоро підете до школи. А в школі треба поводити себе добре і чемно. Тож починаємо.

1. Ознайомлення із соціумом. 

Тема: "Шкільні конфлікти - Правила поведінки з однолітками - Грубі слова - Образа"



2. Розвиток мовлення і мовлєннєвого спілкування (звязне мовлення) 
Тема: «Мій найкращий друг» (складання описової розповіді)
1. Ігровий момент — прихід нової ляльки Оленки з проханням прийняти
її в нашу групу. Вихователь описує Оленку: зовнішність, риси характеру.
2. Мовленнєва гра «Як можна сказати?». Добір прикметників. Волосся яке?
Очі які? Усмішка яка? Вчинки які?
3. Гра з м’ячем «Про що можна сказати…» — добір іменників
до прикметників.
— Про що можна сказати «широке»? (Озеро, море вікно і т. д.)
— Про що можна сказати «широка»? (Дорога, річка і т. д.)
— Про що можна сказати «широкий»? (Міст, стіл і т. д.)
4. Слухання «Пісні друзів».
Про кого співається в цій пісні? Хто її може співати? Кого можна назвати
другом? Хто твій друг?
5. Запропонувати розповісти про своїх друзів у дитячому садку, а інші діти
повинні відгадати, про кого йде мова.
Складання описових розповідей.
6. Дидактична вправа «Що таке дружба?» (Вихователь називає ситуації,
діти плещуть у долоні лише тоді, коли йдеться про справжню дружбу.)
7. Підсумок. Пригадати прислів’я про дружбу, товаришування.
• Друга шукай, а знайдеш — тримай.
• Друзі пізнаються в біді.
• Шануй товаришів, і тебе шануватимуть.

Заняття закінчилися, пропоную вдягатися і виходити на прогулянку. На вулиці проведемо спостереження й погодуємо пташок.

Спостереження за птахами.
Мета: узагальнити й систематизувати знання дітей про життя перелітних
птахів, пояснити, чому співають птахи, ознайомити зі співом різних птахів;
формувати вміння робити самостійні висновки під час спостереження; вихо-
вувати любов до пернатих друзів.
Пропоную послухати весну — якими звуками наповнена природа.
Запитання: Якими звуками супроводжується пробудження природи навесні?
Які звуки подобаються вам найбільше? Чому? Як ви гадаєте, про що співає
весна? Чому весну називають «найгомінкішою» порою року? З чого птахи бу-
дують свої гнізда? А як люди допомагають птахам навесні? Чи можна нас на-
звати друзями птахів?
Трудова діяльність: Діти, а давайте насипемо свіжого корму в го-
дівнички та поспостерігаємо за поведінкою птахів.

До побачення, мої любі!

Немає коментарів:

Дописати коментар