Сторінки

понеділок, лютого 27

"Міжнародний день полярного ведмедя"

 Доброго ранку! Як ваші справи? Маю надію, що у вас все добре!

Сьогодні поговоримо з вами про білих ведмедів. 

Заняття: Ознайомлення із соціумом. Тема: "Як живуть білі ведмедики?"

Перегляньте відео (взято з відкритих джерел інтернета) і дізнайтеся дуже цікаві факти про них.



Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв’язне мовлення)
Тема: «Пташине гніздечко» (придумування закінчення до розповіді вихователя)
Наші завдання:
— розширити та поглибити знання про життя птахів;
— вчитися складати творчі розповіді, викладати свої думки чітко, логічно, зв’язно;
— закріпимо поняття про приголосні звуки, вміння робити звуковий аналіз;
Матеріали та обладнання: лялька Катруся, картки із зображенням пташок, фішки.
Дітки! До нас у гості завітала лялька Катруся, яка розповідає таку історію.
«На галявині росли дві берізки. На одній із них було гніздечко. В гніздечку жило двоє маленьких пташенят і мама-пташка. Кожного дня мама-пташка доглядала своїх пташенят. Та одного разу подув сильний вітер, і одне пташенятко випало з гнізда…».
Пропоную вам подумати і розповісти, що могло трапитися із маленьким пташеням. Нагадую про те, що розповідь має бути змістовною, речення правильно побудовані. 
А тепер давайте пограє у гру:
Мовленнєва гра «Зміни слово» (дітям необхідно від дієслова утворити іменник).

Музичне заняття за планом музичного керівника.
Переходьте за посиланням: http://nataliyaserganyuk.blogspot.com/

Це всі заняття на сьогодні. Будьте обережні!

пʼятниця, лютого 24

"Масниця"


Що знає сучасна дитина про Масницю? Найчастіше: є такий день, коли частують млинцями. Проте за народними традиціями це аж тиждень, у якому кожен день має своє значення та завдання. Якщо адаптувати їх для дитячого віку, Масниця стане незабутнім святом, а в сина чи доньки з’явиться новий поштовх для творчості.

Масниця — це останній тиждень перед Великим постом. Це час нагулятися «про запас». Традиційно, м’ясні страви в ці дні вже виключали з раціону, натомість щедро готували решту скоромних страв: з молочних продуктів та яєць. Утім, ці дні припадають на свята, приурочені до приходу весни. Це гарний привід поговорити з дошкільнятами чи молодшими школярами про циклічність у природі. Адже весняне оновлення для дитини емоційно забарвлене, вона природно радіє змінам. Тож залюбки разом з вами виконуватиме завдання та братиме участь в іграх. А млинці — досить «дитяча» їжа, смачна та поживна

Прошу вас переглянути тематичну розвагу: "Масницю зустрічали, а зиму проводжали" 



І пропоную вам виконати завдання дня:
 

Завдання дня:

  • Укласти правила спілкування. Брати та сестри мають вирішити конфлікти між собою. Батьки і діти також знаходять суперечливі моменти і намагаються досягти компромісу. Можна в легкій формі підняти не з’ясовані в родині питання. Приміром, скільки годин проводити за гаджетами, скільки — на вулиці, а скільки — за уроками. Дійшовши згоди, запишіть «Правила» та повісьте на видноті.

 Сподіваюсь, за цю неділю, ви наїлися млинів та вареників)) Зустріли весну!

Бажаю вам гарних вихідних!

четвер, лютого 23

 


Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
Тема: «Переказ оповідання З. Друся “Де ночують птахи взимку?”»

1. Загадування загадок про зимуючих птахів з показом відповідних зображень. Як птахи поводяться взимку? Де знаходять корм, житло? А чи хотіли б ви дізнатися, де ночують такі птахи взимку?
2. Читання оповідання З. Друся «Де ночують птахи взимку?».

Довгу зимову ніч птахи проводять по-різному. Ворони і галки ночують вели-
кими зграями у парках, садах на деревах. Дятли, синички-гаївки ховають-
ся від холоду в дуплах, а горобці і великі синички — під дахами, на горищах,
біля опалювальних труб. Пташки у шпаківнях не зимують, бо шпаківні про-
мерзають і продуваються вітром.

Запитання за текстом: Так де ж ночують птахи взимку? Чому не зимують
птахи у шпаківнях?
3. Повторне читання оповідання. Переказ дітьми (2–3 дитини).
4. Гра «Опиши пташку» (закріпити вміння дітей повно та чітко описувати
зимуючих та перелітних птахів). Дитина обирає картинку з пташкою, щоб
решта дітей не бачила, описує її. Діти повинні відгадати назву пташки та від-
повісти: перелітна вона чи зимуюча.

Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Птахи, які лишилися з нами зимувати»


1. Розглядання зображення дятла. Що це за птах? Як називають дятла?
Чому? Яку пташку частенько можна побачити поряд із дятлом? (Синичку.) 
Чому? А які ще птахи залишаються на зиму?


2. Розглядання зображень зимуючих птахів. Запропонувати назвати цих птахів. 
Як їх називають? А які ще бувають птахи? Чому їх так називають?
3. Дидактична гра «Наведи лад». (Всі картинки із зображенням птахів переплутані, 
необхідно відібрати зимуючих окремо, а перелітних окремо).
4. Дидактична гра «Четвертий зайвий». Необхідно знайти на картці зайву
пташку і пояснити, чому вона зайва (класифікація за різними принципами:
спосіб живлення, зовнішній вигляд, умови існування, забарвлення
пір’я).

Заняття: Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Каркуша в гостях у малят»
I. Вступна частина
Ходьба зі зміною темпу, із зупинками (2–3 рази) за сигналом вихователя
(35 с); ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи (25 с); біг у середньо-
му темпі (35 с); ходьба.
Перешикування в колону по троє.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Веселі пташенята»:
— піднімання рук угору;
— повороти й нахили тулуба вперед;
— присідання;
— повороти тулуба з положення сидячи на підлозі;
— стрибки з поворотом на 90°.
II. Основна частина
Ходьба по гімнастичній лаві з переступанням через кубики, покладені на від-
стані кроку один від одного. З лави стрибнути в глибину на килим, потім про-
лізти, напівприсівши, під шнуром, натягнутим між двома стояками на висоті
50 см (виконати по 6–8 підходів).
Гра «Снігурі й кіт».
III. Заключна частина
Ходьба у повільному темпі з рухами рук, як пташка (45 с).

середа, лютого 22

"Всесвітній день екскурсовода"

 Привіт, діти! Сьогодні в нас День екскурсовода. Хто це? Що це за професія? Цікаво? Зараз я вам розповім:

Екскурсовод - фахівець з проведення екскурсій. Він проводить екскурсії для груп відпочиваючих і туристів по визначних місцях, виставках, експозиціях, музеях, заповідниках, архітектурних спорудах або садово-паркових господарствах.

Хто з вас був у музеї? Що означає слово "музей"? (Музей займається збиранням, вивченням, зберіганням та експонуванням предметів.) 

У світі багато різних музеїв. Які види музеїв бувають? (військові, історичні, прикладного мистецтва, краєзнавчий) 

Що таке краєзнавство? (Краєзнавство - повне вивчення певної частини країни, міста чи села, інших поселень.) 

Ознайомити з правилами поведінки у музеї Правила поведінки в музеї мало чим відрізняються від правил в інших місцях культури – на виставках, у театрі чи бібліотеці. 

Однак і тут є свої суттєві особливості. -Не шуміти, не бігати залами, не розштовхувати відвідувачів, не чіпати експонати - ці правила знають усі, але ними норми поведінки у музеї не обмежуються.

 Екскурсоводи працюють в музеї, вони відчиняють свої двері для відвідувачів, сподіваючись, що у відповідь отримають пошану і захоплення скарбами нації.

 Похід у музей – завжди маленьке свято. Відвідувач заходить у цей заклад культури в особливому стані духу і душі, передбачаючи зустріч із прекрасним і вічним мистецтвом, бажаючи отримати натхнення та захоплення. - Тому з першого кроку в музеї потрібно здати весь верхній одяг і громіздкі речі в гардероб. Завдання стоїть конкретне - отримати якомога більше інформації про експонати або побачити найдорожчі серцю картини та скульптури. Після відвідування музею діти, що були на екскурсії, розповідають своїм друзям про цю подію, діляться враженнями.

Заняття з художньо-продуктивної. Ліплення. 

Тема: "Незвичні експонати"



вівторок, лютого 21

"Міжнародний день рідної мови"

 Доброго ранку! Як ваші справи? Маю надію, що у вас все добре! Сьогодні поговоримо про нашу рідну українську мову.


Мова — душа народу, його безцінний скарб, тож у цей день ознайомте дітей з історією рідної мови, народними традиціями українців, нашими піснями, казками, приказками тощо, розкажіть про важливість бережного та дбайливого ставлення до рідної мови.

Міжнародний день рідної мови проголошено Генеральною конференцією ЮНЕСКО з метою сприяння мовній і культурній різноманітності та багатомовності, поширенню і збереженню мов народів світу. Адже будь‑які кроки в цьому напрямку зміцнюють солідарність людей на основі взаєморозуміння, терпимості та діалогу.

Пропоную вам пограти в мовлєннєву гру: Мовленнєва гра “Словесне коло”: задає тему (наприклад, “Зимові ігри”), діти по черзі називають слова, пов’язані з цією темою


10 цікавих фактів про українську мову

  • Сучасна українська мова має близько 256 тисяч слів.
  • За лексичним запасом найближчою до української мови є білоруська — 84% спільної лексики. Далі йдуть польська і сербська (70% і 68% відповідно), потім — російська (62%). "До речі, якщо порівнювати фонетику й граматику, то українська має від 22 до 29 спільних рис з білоруською, чеською, словацькою й польською мовами, а з російською тільки 11", — кажуть експерти.
  • В українській мові, на відміну від решти східнослов'янських мов, іменник має 7 відмінків, один з яких — кличний.
  • У 448 році візантійський історик Пріск Панійський під час перебування в таборі гунського володаря Аттіли на території сучасної України, записав слова "мед" і "страва". Це була перша згадка українських слів.
  • Українську мову в різні історичні періоди називали по-різному: про́ста, руська, русинська, козацька тощо. Історично найуживанішою назвою української до середини XIX століття була назва "руська мова".
  • В українській мові найбільша кількість слів починається на літеру "П".
  • Найменш уживаною літерою українського алфавіту є літера "Ф".
  • Українська мова багата на синоніми. Наприклад, слово "горизонт" має 12 синонімів: обрій, небозвід, небосхил, крайнебо, круговид, кругозір, кругогляд, виднокруг, видноколо, виднокрай, небокрай, овид.
  • Назви всіх дитинчат тварин є іменниками середнього роду: теля, котеня, жабеня
  • Українська мова має велику кількість зменшувальних форм. Навіть слово "вороги" може звучати як "вороженьки".

Заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти)

Тема: «Звуковий аналіз. Наголос»

1. Запрошення до казкової крамниці. Діти розглядають речі і пояснюють, з якої вони казки.
Ці речі не можна за гроші купити, їх треба розумом своїм заробити.
2. Звуковий аналіз слів. Щоб отримати чоботи-скороходи, необхідно зробити
звуковий аналіз слова ЧОБІТ.



Скільки твердих приголосних у цьому слові? М’яких? Скільки голосних звуків? Скільки складів?
Пояснення: скільки голосних у слові, стільки і складів.
Який склад наголошений? Показати інтонацією.
3. Дидактична вправа «Добери слово». Необхідно назвати слова, в яких наголос падає на звук [у].

Заняття: Здоров’я та фізичний розвиток

I. Вступна частина
Ходьба приставним кроком на носках лівим і правим боком (40 с); біг у серед-
ньому темпі (35 с); ходьба.
Перешикування в колону по троє.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Ми фізкультурники»:
— піднімання рук уперед з відставлянням ноги назад;
— нахили тулуба вперед;
— згинання по черзі ніг з положення сидячи на підлозі;
— нахили тулуба в сторони;
— стрибки.
II. Основна частина
— Лазіння по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки. Досягнувши
кінця лави, випрямитись й стрибнути в глибину (на килим), потім пролізти
напівприсівши під шнуром, натягнутим між двома стояками на висоті 50 см
і пострибати на місці, як зайчик (повторити 5–6 разів).
Гра «Не замочи ніг».
III. Заключна частина
Ходьба у повільному темпі (45 с).

понеділок, лютого 20

"День морських ссавців і синього кита"


 Міжнародний день захисту морських ссавців вважається днем захисту не лише китів, але й усіх морських ссавців та інших живих істот морів та океанів. Святкується з 1986 року, після 200-річного винищення китів. Щорічно в цей день різноманітні природоохоронні групи проводять акції із захисту китів та інших морських ссавців. В Україні це свято можна назвати днем захисту дельфінів, адже вони є єдиними представниками морських ссавців, які мешкають у наших солоних водах.


Цікаві факти про синього кита
  • Синій кит – найбільша тварина в світі, з вагою 150 тонн і довжиною 33 метри.
  • Гігантські сині кити живляться майже виключно дрібним планктоном.
  • Коли синій кит видихає, утворюється фонтан з висотою 9-10 метрів.
  • Синій кит має найбільше серце в світі.
Коли синій кит видихає, утворюється фонтан з висотою 9-10 метрів.

Самки синіх китів більше, ніж самці.


Наступне заняття з розвитку мовлення і мовленнєвого спілкування на тему: "У куточку природи" (складання розповіді)

1. Прихід чарівника із запрошенням у подорож до Міста веселих чарівників.
— Чи хотіли б ви стати такими чарівниками?
2. Загадка про хом’ячка:
Це який дивак знадвору
Носить здобич у комору
Не на спині у мішку,
А сховавши за щоку?
Запитання: У кого вдома є хом’як? Що він їсть? Якого кольору буває шубка у
хом’ячка? Чи хотіли б ви послухати, про що саме говорять хом’ячки?
Чарівник чаклує, і дитина, на яку вкаже чаклун, розповідає, як хом’як по-
трапив у куточок природи. (Розповіді дітей.)
Коли чарівник покаже на іншу дитину, та розказує історію про те, чи подоба-
ється хом’ячку в садочку.
3. Фізкультхвилинка під пісню «Усмішка», музика В. Шаїнського, з м/ф
«Крихітка Єнот» (діти виконують довільні танцювальні вправи).
4. Читання віршованих рядків про рибку.
Рибка плаває в водичці.
Рибці весело гуляти.
Рибко, рибко-витівнице,
Дай мені себе впіймати!
Запитання: Де живуть рибки? Які рибки живуть в акваріумі?
Діти спостерігають за рибками, а потім самі перетворюються на рибок і роз-
повідають свої історії про життя в акваріумі.
5. Загадка про папугу:
Незвичайний друг в нас є.
Він крилатий, в клітці живе.
Ми піклуємось про друга,
А зовуть його … (папуга).
Запитання: Як ми доглядаємо за папугою? Що він їсть? Що любить робити
папуга? За чим сумує папуга? Чи зміг би папуга жити на волі? Чому?
Запропонувати скласти розповідь про папугу, який утік із клітки в дитячому
садку, і що з ним трапилося.
6. Підсумок. Розповідь вихователя про те, що пташкам ліпше жити на волі,
вони там мають друзів, можуть вільно літати. Як потрібно піклуватися про
папугу?

На сьогодні це все. Бережіть себе!

пʼятниця, лютого 17

"День спонтанного прояву доброти"

 Вітаю! Не нехтуйте сигналами повітряної тривоги! Бережіть себе та робіть добрі справи кожен день!

Пропоную переглянути мультфільм "Просто так"

Діти! Робіть добрі справи - ПРОСТО ТАК!

Гра “Що може бути подарунком”: діти стають у коло і дарують один одному подарунки — усмішку, гарний настрій тощо.

А на занятті з малювання, пропоную вам намалювати подарунок, для дорогої вам людини(мами, братика або сестрички, тата, для друзів, бабусі або дідусеві). 

Це все, діти, будьте чесними й добрими! 

Чекаю на ваші роботи.

четвер, лютого 16

 Доброго ранку! Не забуваємо робити ранкову гімнастику, снідати і слухатися батьків.


Спостереження за снігом 

Заняття з розвитку мовлення і мовленневого спілкування. Література.

Читання і вивчення вірша Л. Первомайського «Срібні дерева».

Срібні дерева — срібне гілля,
Сріблом пухнастим вкрита земля,
Срібні у синьому небі хмарки,
В срібних заметах срібні стежки,
Срібний-пресрібний ліс приберіг
Білочці срібній — срібний горіх.

Запитання: Чому взимку дерева схожі на срібло? Чим укрито гілля дерев? Чи

приємно нам дивитися на засніжені дерева? Чому?

Наступне заняття з ознайомлення з природним довкіллям

Тема: «Врятуємо звірів від голоду й холоду»

1. Пригадайте, сліди яких тварин можна побачити на снігу. Де можна знайти
сліди диких тварин? Сліди яких тварин можна знайти в лісі?
2. Розглядання панно із зображенням різних тварин. Запропонувати при-
кріпити сніжинку біля тих тварин, яких можна зустріти взимку. Чому ви не
прикріпили сніжинки біля ведмедя, їжачка? Яких ще тварин ви не зможете
побачити взимку? Чому?
3. Читання уривка оповідання Г. Скребицького «Хто як зимує?». Чому тва-
рини і птахи наближаються до людських осель взимку? Чим живиться зай-
чик зимою? Як зайчик захищається від ворогів? Чому білка не боїться моро-
зу? Де живе вовк? Чому його називають хижаком? Кого ще називають хижа-
ком? Для чого лисиці такий довгий і пухнастий хвіст?
4. Дидактична гра «Хто де живе» (вихователь кидає м’яч дитині і називає
тварину, а дитина, повертаючи м’яч, називає місце, де живе ця тваринка
взимку).
5. Продовження бесіди про тварин взимку. Яка небезпека загрожує тваринам
взимку? Чим їм можна допомогти? Хто і як це може зробити? Пояснення про
те, що тваринам треба допомагати, підтримувати, щоб не загинули.
6. Підсумок. Запропонувати пригадати, чим живляться дикі тварини і «нагодувати» їх.

Гадаю, що пора вже переходити до нашого третєго заняття з фізичного розвитку.

I. Вступна частина
Ходьба зі зміною темпу (30 с); ходьба на п’ятах і носках, руки на поясі (30 с);
біг у середньому темпі (35 с); ходьба. Перешикування в колону по троє.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Веселі квіти»:
— піднімання палиці вгору;
— повороти тулуба;
— нахили тулуба вперед;
— переступання через палицю;
— нахили тулуба назад;
— присідання.
II. Основна частина
— Стрибки в довжину з розбігу з 6 кроків (8–10 разів).
— Лазіння в упорі стоячи на колінах по підлозі на відстань 5 м, в кінці підня-
тися і сплеснути в долоні над головою (повторити 5–6 разів).
Гра «Влуч сніжкою».
III. Заключна частина
Ходьба у повільному темпі крадькома, як мишка (45 с).

Рухлива гра «Чижик у клітці»

Мета: вдосконалювати навички підлізання під дугою та стрибків на обох ногах; розвивати спритність і швидкість.

середа, лютого 15

Привіт! Як ваші справи? Маю надію, що у вас все добре! 


Пропоную вам на прогулянці провести спостереження за вітром. Перегляньте будьласка відео.  


Спостерігаючи за вітром, ми чуємо його шум, відчуваємо його. 
Скажіть, а що таке вітер? Так, це рух повітря.
А який він буває? (Легкий, сильний, холодний, теплий)

Молодці. А зараз в нас заняття з логіко-математичного розвитку. 
"Задача. Порядкова і кількісна лічба."
Відео взято з відкритих джерел інтернету.


Наступне заняття з художньої діяльності. Аплікація "Чарівна квітка"
Пропоную переглянути власну розробку відео і зробити квітку.

На сьогоні це все, малята. Чекаю на ваші роботи.

вівторок, лютого 14

 Вітаю! Як ваші справи? Не забуваємо робити ранкову гімнастику і завжди пам'ятайте про правила безпеки! 

Сьогодні в нас перше заняття з розвитку мовлення і культура мовленнєвого спілкування. Грамота.


Друге заняття - Ознайомлення з природним довкіллям. Прошу вас перейти до перегляду відео.


І вже настав час для нашого третього заняття з фізичного розвитку. 

Переглядаємо і виконуємо, будьласка. 


Дякую вам за співпрацю, любі мої дітки та шановні батьки!

понеділок, лютого 13

"День права"

Доброго ранку! Маю надію, що у вас все добре і ви в безпеці! Сьогодні понеділок - початок нового тижня. За вихідні ви відпочили та набрали сил займатися.  
Тож починаємо наш день зі спостереження за хмарами:


Сьогодні в нас "День права" тому на першому занятті з ознайомлення із соціумом, пропоную вам переглянути мультфільм 
"У тебе є свої права"


А зараз пропоную пограти у рухливу гру:


Молодці! Усі впоралися! На сьогодні це все.  Бережіть себе!

пʼятниця, лютого 10

"Всесвітній день радіо"


 Прокинулися? Не забуваємо робити ранкову гімнастику. Пам'ятаємо про безпеку!

Починаємо наші заняття з ознайомлення із соціумом.
Пропоную послухати історію походження радіо.


Наступне заняття з художньої діяльності. Малювання.

Дітки, пропоную вам переглянути власну розробку відео і намалювати радіо, за зразком.


Вы розумнички! Впевнена, у вас все вийшло. Чекаю на ваші роботи!

А зараз пропоную відпочити й пограти у рухливу гру. Готові? Починаймо!


Молодці! До зустрічі! 

четвер, лютого 9

 Доброго ранку! Поснідали? Приводимо себе до ладу й робимо ранкову гімнастику. 

https://youtube.com/shorts/qdp5OAAiMdQ?feature=share

Сьогодні в нас заняття з художньо-продуктивної діяльності. Література.

Пропоную переглянути відео-заняття.

На прогулянці проведемо спостереження за горобчиком.

Наступне заняття з математичного розвитку.

Поринемо у цікаву пригоду по математичній країні. Готові? Поїхали!))

А зараз настав час відпочити і зайнятися фізкультурою.

Тепер давайте пограємо у рухливу гру.

Ви молодці! Споралися з усіма завданнями! 

На сьогодні це все. Дякую вам. До побачення!

середа, лютого 8

 Вітаю! Сподіваюсь у вас все добре і ви в безпеці! Не нехтуйте сигналами повітряної тривоги! Пам'ятайте про правила безпеки!

Сьогодні в нас з вами заняття з математики.

Вивчаємо цифру і число "9", склад числа "9".

Перегляньте запропоноване відео.


Наступне заняття з конструювання. Пропоную переглянути власну розробку відео і зробити гарного "Зайчика". 


А зараз пропоную вам вийти на прогулянку й спостерігати за вітром.


На сьогодні це всі заняття. До побачення. Будьте обережні!


вівторок, лютого 7

 Добрий ранок! Виспалися? Приводимо себе до ладу, снідаємо, робимо ранкову гімнастику і починаймо наші заняття. 

Перше заняття: Ознайомлення з природним довкіллям. Будемо пізнавати з вами роль снігу та льоду у житті рослин і тварин. Перегляньте власну розробку відео. 

Наступне заняття в нас з розвитку мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота). Сьогодні вивчаємо Звук[с],[с']. Літера Сс.


Пропоную на прогулянці провести спостереження за зайчиком 🐰


А зараз настав час займатися фізичним розвитком. Пропоную переглянути відео.


Це все на сьогодні. Втомилися? Гайда на вулицю грати у сніжки☃ та відпочивати.



понеділок, лютого 6

 Любі мої, як провели вихідні? Відпочили? Пограли? Батькам допомогали? Молодці! 

Сьогодні ми поговоримо з вами про посуд. Який він буває і для чого він потрібен.

Перегляньте власну розробку відео.

А тепер давайте з вами проведемо цікаве спостереження за снігом та льодом.

Треба зробити гімнастику для ваших оченят, бо вони втомилися і їм треба трошки відпочити. Готові? Починаймо! 

На сьогодні це всі заняття.  Дякую вам за співпрацю! 

пʼятниця, лютого 3

 Вітаю! Сподіваюсь, ви в безпеці і у вас все добре. Не забувайте про ранкову гімнастику, щоб бути здоровими та активними.

Сьогодні ми будемо спостерігати за пташками. Перегляньте відео власної розробки.


Власна розробка відео-заняття з ознайомлення із соціумом+народознавство.

"Зимуючі птахи рідного краю."


А зараз пропоную пограти в рухливу гру:


Молодці! Сподобалась гра? Ви всі розумнички, я впевнена ви впоралися!

На заняття з малювання підготувала відео власної розробки на тему: "Синички в годівниці"

Перегляньте та намалюйте)) буду з нетерпінням чекати на ваші роботи!))

До побачення! Не забувайте правила безпеки!

четвер, лютого 2

"День бабака"

 Доброго ранку! Прокинулися, зробили ранкову гімнастику, поснідали та починаймо наші заняття.

Сьогодні в нас цікавий день "День Бабака".

Це народне свято виникло ще за часів Давнього Риму. Багато років воно було і залишається традиційним для Канади і США, та його популярність уже вийшла за межі цих країн. Спостерігаючи у цей день за бабаком, який вилазить зі своєї нори, люди визначають, чи скоро настане весна. Вважається, що досвідчений бабак майже ніколи не помиляється, тоді як офіційна гідрометеорологія і досі не береться робити такі довготривалі прогнози.

Якщо другий день лютого буде похмурим і бабак не зможе побачити свою тінь, але спокійно залишить насиджену нору, висока ймовірність того, що весна буде рання. Якщо день буде сонячним і бабак, спостерігаючи свою тінь, заховається в нору, то зима, швидше за все, триватиме ще шість тижнів.

Під час святкування цього дня традиційно проводять багато різноманітних заходів: фестивалі, народні гуляння, ярмарки тощо.



А зараз пропоную вам пограти та порахувати))

Перегляньте власну розробку відео.



Пропоную вам виконати такі вправи: 



Наступне заняття з розвитку мовлення і культура мовленнєвого спілкування+художня література.

"Слухання віршів Миколи Вороного "Сніжинки" та Лесі Українки "Мамо, іде вже зима".


Власна розробка відео, послухайте, будьласка.



На сьогодні це всі заняття. Бережіть себе! 


середа, лютого 1

 Доброго ранку! Сподіваюсь, у вас все добре і ви в безпеці. Відгадайте загадку:

Землю снігом покриває

 В полі віхола гуляє

Відгадайте мені, діти,

Коли це буває?  (Взимку)

Так, взимку. Що ви сьогодні помітили на вулиці? Дійсно, вчора похолодало, вдарив невеликий мороз і здійнявся вітер, який приніс нам приємну подію - землю вкрив білий сніг.

А зараз ми з вами проведемо спостереження за снігом і зрозуміємо, що він нерівно ліг на землю, а чому?

А як ви думаєте, сніг теплий чи холодний?

А чому сніг тріщить, рипить під ногами?

А чому він ліпиться у пульпу? А ще сніг можна їсти чи ні?

А щоб ви запам’ятали краще, чому не можна їсти сніг, ми проведемо експеримент. Набираємо сніг у миску і занесемо його до кімнати. Що з ним відбудеться і що утвориться будемо продовжувати спостерігати.


Перше заняття в нас з логіко-математичного розвитку "Число і цифра 9".

Пропоную переглянути відео:



Наступне заняття з художньо-продуктивної діяльності. Аплікація "Голуб".

Перегляньте власну розробку відео і виконайте завдання. Чекаю на ваші чудові роботи.


https://www.youtube.com/shorts/GI_HOF160Hg?feature=share